implementation consultation Stabilizer In Bomehen

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



امروزه است.ابلایزرها بخشی جدانشدنی و ضروری از زندگی ما را تشکیل می دهند. در خانه، واحدهای صنعتی یا کارگاه و کارخانه ها حداقل یکی از آن ها وجود دارد تا کار را در یک سطح قابل اطمینان و اتکا پیش ببرند. این وسایل سودمند برقی، بسته به نیاز، کارکرد و عملکرد، انواع مختلفی دارند. اما همانطور که به طور مکرر تاکید کرده ایم، مقصود همه ی آن ها یک مطلب واحد است..

دستگاهی الکترونیکی که نوسان ولتاژ برق ورودی را دریافت می‌کند و با جبران آن، ولتاژی تثبیت شده به لوازم برقی متصل به خود می‌دهد را است.ابلایزر ولتاژ می‌گویند. در حالی که محافظ های برق صرفا با کاهش بسیار شدید ولتاژ، دستگاه شما را خاموش می‌کنند. همچنین دستگاه‌های UPS هم با ذخیره سازی انرژی در باطری یو پی اس، در زمان قطع برق، جریان ذخیره شده را به تجهیزات شما منتقل می‌نمایند.

استابیلایزر (stabilizer) در زمان افت یا افزایش ولتاژ برق شهر از میزان ولت، ولتاژ برق را اصلاح می‌کند و آن را به سطح ولت تنظیم می کند. همینطور از لوازم برقی بدون قطع برق حافظت می‌کند. تنها زمانی است.ابیلایزر (stabilizer) برق خروجی را قطع می‌کند که ولتاژ از حد مجاز ولتاژ حداقلی و یا ولتاژ حداکثری دستگاه پایین‌تر یا بالاتر رود.



( implementation consultation ) `s other