implementation consultation Stabilizer In Dizin

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ماهیت عملکرد است.ابلایزرهای سروو هم مشابه نمونه‌های رله ای است.، فقط با این تفاوت که ساختار عملکردی متفاوتی دارند. یعنی اول اختلاف جریان را تشخیص می‌دهند، بعد موتور توسط بازویی که دارد ترانس را در جهت درست قرار می‌دهد. و stabilizer در مدت زمانی کوتاه، جریان ورودی نامتناسب را در ساختار داخلی خود، به آن ولتاژی که مطلوب است. تبدیل می‌کند. اگر در رله ای ها نیاز بود که رله ترانس را به کلی در محل و ساختاری دیگر قرار دهد، در سروو یک بازو، متصل به موتور سروو، فرمان را از کنترل کننده دریافت می‌کند و باقی عملیات انجام می‌شود.

همانطور که میدانید، است.فاده از است.ابلایزرهای سروو مزیت هایی نسبت به است.بلایزر های رله ای دارد. در حقیقت صنعتی و پیشرفته تر بودن است.ابلایزر های سروو باعث می شود تا ضعف است.ابلایزر های رله ای پوشانده شود. در نهایت باید گفت، است.ابلایزرهای سروو واکنش هایی سریع تر از رله ای ها دارند، دقت بالاتری ارائه می دهند و در مدت زمانی طولانی، قابل اعتماد تر نیز هستند.

استابیلایزر (stabilizer) در زمان افت یا افزایش ولتاژ برق شهر از میزان ولت، ولتاژ برق را اصلاح می‌کند و آن را به سطح ولت تنظیم می کند. همینطور از لوازم برقی بدون قطع برق حافظت می‌کند. تنها زمانی است.ابیلایزر (stabilizer) برق خروجی را قطع می‌کند که ولتاژ از حد مجاز ولتاژ حداقلی و یا ولتاژ حداکثری دستگاه پایین‌تر یا بالاتر رود.



( implementation consultation ) `s other