Sale Stabilizer In Malard

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برای افرادی که با علم مهندسی برق آشنا هستند، نام سروو به تنهایی ساختار است.ابلایزرهای مذکور را نمایان می سازد. ساختار این است.ابلایزرها Servomechanism یا اصطلاحا Negative feedback است.. در واقع است.ابلایزرهای مذکور از یک موتور یا ساختار با عملکرد تکنلوژیکی سروو بهره می برد (تصویر زیر را نگاه کنید). معمولا زمانی که جریان ورود میزان بالایی دارد سراغ است.ابلایزرهای سروو می رویم. دقت آن ها از یک تا پنجاه درصد متغییر است. و به همین دلیل، برای به کار گیری در شرایط سخت و گوناگون، گزینه های قابل اتکا و اعتمادی به شمار می آیند. است.ابلایزرهای سروو از یک موتور سروو،

یعنی این که اگر بنا به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی است.ابلایزر پیش آید. بلافاصله دستگاه به صورت خودکار توسط میکروکنترلر قرار داده شده، خروجی را قطع می کند و از ایجاد هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می کند. بخواهیم ساده تر بگوییم اصل ماجرا این است. که است.ابلایزر نه می گذارد آسیبی از طرف نوسانات برق شهری و منابع انرژی به لوازم شما برسد و نه حتی در شرایطی که مدار خودش دچار آسیب شد، اجازه می دهد لوازم الکتریکی شما آسیبی را متحمل شود.

حالا هر زمانی که microprocessor مثلا تشخصیص دهد که جریان پایین تر از حد مورد نیاز است.، پیام یا PWM خود را به IGBT converter  می فرستد و در نهایت، ولتاژ مورد نیاز ساخته و پرداخته می شود. حالا بر عکس این روند و جریان هم ممکن است.. یعنی اگر تشخیص داده شود که ولتاژ بیشتر از حد نیاز است.، پیامی مشابه به IGBT فرستاده می شود و آن چه که باید رخ دهد، به وقوع می پیوندد. با توجه به روند معرفی است.ابلایزرها تا به این جا به احتمال زیاد با ما هم نظر خواهید بود که نمونه های است.اتیکی قدرتمند ترین محافظ های جریان هستند. سایز فشرده، سرعت عمل فوق العاده بالا، قدرت و دقت بی نظیر در کنترل و مدیریت جریان و بهره وری و دوام بالا، ویژگی های مهم است.ابلایزرهای است.اتیکی هستند.



( Sale ) `s other