implementation consultation Stabilizer In Pardis

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بسیار خب، اگر بخواهیم بحث را کمی فنی و تخصصی تر پیش ببریم، باید بگوییم ماهیت جریانِ برق پشت پریزهای ما، نوسان دارد و به صورت پیوسته و مداوم بالا و پایین می رود. کار یک است.ابلایزر این است. که در جریان برق شهری، بسته به نیاز شما و مشخصات وسیله ای که در اختیار دارید، جریان را روی ولتاژ یا نگاه دارد و همین کار را برای برق های صنعتی یا سه فاز در گستره ی یا ولت مدیریت کند ( دقیقا یا و هر عدد مورد نیاز دیگری).

برای افرادی که با علم مهندسی برق آشنا هستند، نام سروو به تنهایی ساختار است.ابلایزرهای مذکور را نمایان می سازد. ساختار این است.ابلایزرها Servomechanism یا اصطلاحا Negative feedback است.. در واقع است.ابلایزرهای مذکور از یک موتور یا ساختار با عملکرد تکنلوژیکی سروو بهره می برد (تصویر زیر را نگاه کنید). معمولا زمانی که جریان ورود میزان بالایی دارد سراغ است.ابلایزرهای سروو می رویم. دقت آن ها از یک تا پنجاه درصد متغییر است. و به همین دلیل، برای به کار گیری در شرایط سخت و گوناگون، گزینه های قابل اتکا و اعتمادی به شمار می آیند. است.ابلایزرهای سروو از یک موتور سروو،

همان‌طور که در بالا گفته شد، است.ابلایزرها جریان برق را در صورتی که پایین باشد تقویت و جریان بالا را تعدیل می‌کنند تا جریان دریافتی دستگاه برقی، همانی باشد که باید. به این روند اصطلاحا boost و buck کردن گفته می‌شود که هم به روش دستی و هم خودکار قابل انجام است.. زمانی که جریان برق افت دارد، است.ابلایزر جریان را boost می‌کند و در زمانی که بیش از اندازه جریان وارد دستگاه می‌شود، عملیات buck صورت می‌گیرد.



( implementation consultation ) `s other