Sale Stabilizer In Payetakht Industrial City

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر بخواهیم بدانیم اولین معیار برای خرید یک است.ابلایزر چیست باید به نوع تکفاز یا سه فاز بودن آن توجه داشته باشیم. در مصارف صنعتی با دستگاه‌هایی قوی، فشار جریان بار بیشتر و معمولا حاشیه شهر از است.ابلایزر سه فاز، و در واحدهای مسکونی – اداری، از است.ابلایزرهای تک فاز است.فاده می‌شود. مراکز تجاری نیز با توجه به نوع جریان و تعداد فازها، ممکن است. تک فاز یا سه فاز باشند که خیلی راحت قابل تشخیص است.. بدین گونه است. که است.ابلایزرهای تک فاز و سه فاز در نوع عملکردشان تفاوتی ندارند و فقط در تعداد فازها برای هر نوع برق به دو دسته تقسیم می‌شوند.

به جهت افزایش مصرف کنندگان برق شهر و به دنبال آن افزایش تعداد لوازم برقی و خطا در توزیع درست، ممکن است. ولتاژ برق شهری از میزان ولت، بیشتر یا کم تر شود. این نوسانات می‌تواند منجر به ایجاد آسیب در موتور، کمپرسور، پاور یا… دستگاه‌ها گردد. به همین خاطر برای حفاظت از لوازم برقی به خصوص یخچال، تلوزیون، کامپیوترها، تجهیزات اداری ، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های روشنایی وسیستم‌های ایمنی و حفاظتی، کولر گازی، لباسشوئی، سیستم صوتی و تصویری و … می‌بایست از است.ابلایزر است.فاده نمود.

این پیشرفتِ در تکنولوژی و ویژگی های جدید و منحصر به فردی که در است.ابلایزرهای نسل جدید گنجانده شده است.، نوسانات ریزی که در فاصله ی یک میلی ثانیه رخ دهند را نیز شناسایی کرده و از امکان ایجاد آسیب آن ها به وسیله ی برقی جلوگیری می کنند. شاید این مهم در نگاه اول چندان اهمیتی برای شما نداشته باشد، اما باید بدانید در صنایع حساس، مثلا CNC یا دستگاه های پزشکی که به مدد برق کار می کنند، حضور این فناوری نقش مرگ و زندگی را بازی می کند. در زمینه ی محافظت از طول عمر یک کامپیوتر، تلوزیون، یخچال و غیره هم که خودتان بهتر در جریانید، مساله چندین میلیون سرمایه است..



( Sale ) `s other