implementation consultation Stabilizer In Pishva

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یعنی این که اگر بنا به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی است.ابلایزر پیش آید. بلافاصله دستگاه به صورت خودکار توسط میکروکنترلر قرار داده شده، خروجی را قطع می کند و از ایجاد هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می کند. بخواهیم ساده تر بگوییم اصل ماجرا این است. که است.ابلایزر نه می گذارد آسیبی از طرف نوسانات برق شهری و منابع انرژی به لوازم شما برسد و نه حتی در شرایطی که مدار خودش دچار آسیب شد، اجازه می دهد لوازم الکتریکی شما آسیبی را متحمل شود.

شرکت راد الکتريک به عنوان يکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، فعالیت خود را از سال آغاز نموده و هم اکنون با داشتن نمایندگی های انحصاری از کمپانی های معتبر اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از شرکت‎های پیشرو در زمینه های برق و الکترونیک صنعتی می باشد.

به جهت افزایش مصرف کنندگان برق شهر و به دنبال آن افزایش تعداد لوازم برقی و خطا در توزیع درست، ممکن است. ولتاژ برق شهری از میزان ولت، بیشتر یا کم تر شود. این نوسانات می‌تواند منجر به ایجاد آسیب در موتور، کمپرسور، پاور یا… دستگاه‌ها گردد. به همین خاطر برای حفاظت از لوازم برقی به خصوص یخچال، تلوزیون، کامپیوترها، تجهیزات اداری ، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های روشنایی وسیستم‌های ایمنی و حفاظتی، کولر گازی، لباسشوئی، سیستم صوتی و تصویری و … می‌بایست از است.ابلایزر است.فاده نمود.



( implementation consultation ) `s other