Sale Stabilizer In Sahand Industrial City

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



و حالا در ادامه به تصویر پایین نگاه کنید که با همان ساختار، اما عملیات کاهش ولتاژ یا bucking به ثمر رسیده است.. یعنی ترانس در ساختار است.بالایزر طوری قرار گرفته که اگر نیاز به کاهش ولتاژ بود، عملیات بدون وقفه و نیاز به تغییر انجام شود، اما برای ارتقای جریان، تغییر جایگیری

استابلایزر‌های رله‌ای با جبران نوسانات ولتاژ در یک بازه، دقت کمتری نسبت به انواع دیگر دارند. از جهتی است.ابلایزر‌های سروو موتوری که دقت بالاتری دارند، سر وصدا و است.هلاک زیادی دارند، و سنگین وزن نیز می‌باشند. نسل سوم است.ابیلایزر‌ها (استبیلایزر سوئیچینگ ) با بالاترین دقت میان انواع دستگاه‌های دیگر (کمتر از ولت) ثبت شده است.. که به طور دقیق ولتاژ را در دامنه‌ای گسترده ثابت نگه می‌دارد. از آن جا که این دستگاه کاملا الکترونیکی است.، بدون سر و صدا و با وزنی کم به کار خود ادامه می‌دهد که این انقلابی است. در صنعت است.ابلایزر.

دستگاهی الکترونیکی که نوسان ولتاژ برق ورودی را دریافت می‌کند و با جبران آن، ولتاژی تثبیت شده به لوازم برقی متصل به خود می‌دهد را است.ابلایزر ولتاژ می‌گویند. در حالی که محافظ های برق صرفا با کاهش بسیار شدید ولتاژ، دستگاه شما را خاموش می‌کنند. همچنین دستگاه‌های UPS هم با ذخیره سازی انرژی در باطری یو پی اس، در زمان قطع برق، جریان ذخیره شده را به تجهیزات شما منتقل می‌نمایند.



( Sale ) `s other