implementation consultation Stabilizer In Sahand Industrial City

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر بخواهیم بدانیم اولین معیار برای خرید یک است.ابلایزر چیست باید به نوع تکفاز یا سه فاز بودن آن توجه داشته باشیم. در مصارف صنعتی با دستگاه‌هایی قوی، فشار جریان بار بیشتر و معمولا حاشیه شهر از است.ابلایزر سه فاز، و در واحدهای مسکونی – اداری، از است.ابلایزرهای تک فاز است.فاده می‌شود. مراکز تجاری نیز با توجه به نوع جریان و تعداد فازها، ممکن است. تک فاز یا سه فاز باشند که خیلی راحت قابل تشخیص است.. بدین گونه است. که است.ابلایزرهای تک فاز و سه فاز در نوع عملکردشان تفاوتی ندارند و فقط در تعداد فازها برای هر نوع برق به دو دسته تقسیم می‌شوند.

استابلایزر‌های رله‌ای با جبران نوسانات ولتاژ در یک بازه، دقت کمتری نسبت به انواع دیگر دارند. از جهتی است.ابلایزر‌های سروو موتوری که دقت بالاتری دارند، سر وصدا و است.هلاک زیادی دارند، و سنگین وزن نیز می‌باشند. نسل سوم است.ابیلایزر‌ها (استبیلایزر سوئیچینگ ) با بالاترین دقت میان انواع دستگاه‌های دیگر (کمتر از ولت) ثبت شده است.. که به طور دقیق ولتاژ را در دامنه‌ای گسترده ثابت نگه می‌دارد. از آن جا که این دستگاه کاملا الکترونیکی است.، بدون سر و صدا و با وزنی کم به کار خود ادامه می‌دهد که این انقلابی است. در صنعت است.ابلایزر.

شرکت مهندسی نورتوس از سال فعالیت خود را در زمینه برق و الکترونیک آغاز کرده است.. تا کنون در امر مشاوره، فروش و خدمات پشتیبانی محصولات خود فعالیت موثر داشته‌ایم. در این راستا به واسطه‌ی همکاری با تولید کنندگان و واردکنندگان دستگاه‌های یو‌پی‌اس، است.ابیلایزر و باتری و دیگر سیستم‌ها توانسته‌ایم خدماتمان را در سطح خراسان رضوی گسترش و ارائه دهیم.



( implementation consultation ) `s other