implementation consultation Stabilizer In Sharyar

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دستگاه است.ابلایزر دارای فیلتری است. که نویز موجود در برق شهر را که باعث اختلال در عملکرد دستگاه‌های مصرف‌کننده می‌گردد، حذف نموده و برق تثبیت شده عاری از هرگونه پارازیت، جهت است.فاده دستگاه‌های مصرفی در خروجی ایجاد می‌نماید. در صورتی که مصرف‌کننده لامپ باشد، تثبیت ولتاژ در هنگام نوسان برق شهر به صورت کم نور یا پر نور شدن لامپ می‌باشد. هرگاه بار مصرفی دستگاه بیش از آمپر مصرفی شود هشداردهنده صوتی دستگاه بصورت منقطع به صدا در می‌آید و چراغ قرمز مربوط به بار % بصورت چشمک‌زن عمل نموده و پس از مدتی در صورت ادامه اضافه بار خروجی قطع خواهد شد.

از مثال رها می شویم و مساله را به صورت عمومی بیان می کنیم. برای مصارف خانگی، به طور کلی بازه ی VA الی kVA برای است.ابلایزرها معرفی می شود. یعنی اگر به قصد خرید محافط ولتاژ به بازار رفتید، سعی کنید است.ابلایزر یا ترانسی که انتخاب می کنید، مشخصاتی در آن بازه داشته باشد. اما در زمینه ی صنعتی متاسفانه نمی توانیم یک بازه ی مشخص ارائه کنیم، زیرا طیف گسترده ی ابزارآلات کارگاهی این امکان را از ما می گیرید.

استابلایزرها این کار را با قرار دادن یک ترانس در مسیر جریان ورودی انجام می‌دهند. است.ابلایزرهای رله ای به صورت دستی یعنی غیر هوشمند و مکانیکی هم عمل می‌کنند در حالی که است.ابلایزرهای سروو، دارای ترانس خودکارهستند. در نتیجه قبل از این که بحث را تخصصی‌تر پیش ببریم باید بگوییم، است.ابلایزرها در واقع کار کاهش یا افزایش ولتاژ برق را با است.فاده از یک یا چندین ترانس در مدار الکتریکی خود انجام می‌دهند. عملکرد است.ابلایزر ها  به دو فاکتور بستگی دارد. فاکتور اول اینکه ترانسی که است.فاده می‌شود چه ویژگی‌هایی داشته باشد. دوم اینکه ترانس مورد نظر، به چه صورت در مدار محافظ ولتاژ ما است.قرار یابد.



( implementation consultation ) `s other