Sale Stabilizer In South of Tehran

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پس با گذاشتن یک دستگاه است.ابیلایزر در ورودی برق به مکان مورد نظر می‌توانیم تمامی لوازم برقی و سیم کشی‌های داخلی را در برابر اختلالات برق شهر به طور کامل تحت حفاظت قرار دهیم. ضمنا وجود است.ابلایزر خصوصاً در مکان‌هایی که برق ضعیف‌تری دارند  تا ۵% هزینه‌های محاسبه شده در قبض برق را کم می‌کند.

استابلایزرها این کار را با قرار دادن یک ترانس در مسیر جریان ورودی انجام می‌دهند. است.ابلایزرهای رله ای به صورت دستی یعنی غیر هوشمند و مکانیکی هم عمل می‌کنند در حالی که است.ابلایزرهای سروو، دارای ترانس خودکارهستند. در نتیجه قبل از این که بحث را تخصصی‌تر پیش ببریم باید بگوییم، است.ابلایزرها در واقع کار کاهش یا افزایش ولتاژ برق را با است.فاده از یک یا چندین ترانس در مدار الکتریکی خود انجام می‌دهند. عملکرد است.ابلایزر ها  به دو فاکتور بستگی دارد. فاکتور اول اینکه ترانسی که است.فاده می‌شود چه ویژگی‌هایی داشته باشد. دوم اینکه ترانس مورد نظر، به چه صورت در مدار محافظ ولتاژ ما است.قرار یابد.

امروزه است.ابلایزرها بخشی جدانشدنی و ضروری از زندگی ما را تشکیل می دهند. در خانه، واحدهای صنعتی یا کارگاه و کارخانه ها حداقل یکی از آن ها وجود دارد تا کار را در یک سطح قابل اطمینان و اتکا پیش ببرند. این وسایل سودمند برقی، بسته به نیاز، کارکرد و عملکرد، انواع مختلفی دارند. اما همانطور که به طور مکرر تاکید کرده ایم، مقصود همه ی آن ها یک مطلب واحد است..



( Sale ) `s other