implementation consultation Stabilizer In Tehran stone Industrial City

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یعنی این که اگر بنا به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی است.ابلایزر پیش آید. بلافاصله دستگاه به صورت خودکار توسط میکروکنترلر قرار داده شده، خروجی را قطع می کند و از ایجاد هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می کند. بخواهیم ساده تر بگوییم اصل ماجرا این است. که است.ابلایزر نه می گذارد آسیبی از طرف نوسانات برق شهری و منابع انرژی به لوازم شما برسد و نه حتی در شرایطی که مدار خودش دچار آسیب شد، اجازه می دهد لوازم الکتریکی شما آسیبی را متحمل شود.

ظرفیت مدیریت است.ابلایزرهای رله ای معمولا چیزی در حدود شش الی پانزده درصد جریان ورودی است. و این کار را با دقتی پنج الی ده درصدی انجام می دهند. یعنی اگر جریان ورودی تا پانزده درصد تلورانس داشته باشد (نسبت به چیزی که باید باشد) مدیریت و رساندن آن به مصرف کننده ی جریان، با دقتی متغیر از پنج تا ده درصد مقدور خواهد بود.

در است.ابیلایزرهای رله ای یک اتو‌ترانسفورماتور (Auto-Transformer) با چندین سر بیرون آمده از سیم‌پیچ ثانویه، تعبیه شده است.. پیاده‌سازی این ساختار، مطابق با دامنه ولتاژ ورودی با به کارگیری از رله انجام می‌پذیرد. روش پله-پله آن نمی‌تواند ولتاژ بار را در مقدار ویژه‌ای ثابت نگه دارد بلکه همیشه آن را در بازه مناسبی نگاه می‌دارد.



( implementation consultation ) `s other