Sale Stabilizer In Varamin

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به جهت افزایش مصرف کنندگان برق شهر و به دنبال آن افزایش تعداد لوازم برقی و خطا در توزیع درست، ممکن است. ولتاژ برق شهری از میزان ولت، بیشتر یا کم تر شود. این نوسانات می‌تواند منجر به ایجاد آسیب در موتور، کمپرسور، پاور یا… دستگاه‌ها گردد. به همین خاطر برای حفاظت از لوازم برقی به خصوص یخچال، تلوزیون، کامپیوترها، تجهیزات اداری ، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های روشنایی وسیستم‌های ایمنی و حفاظتی، کولر گازی، لباسشوئی، سیستم صوتی و تصویری و … می‌بایست از است.ابلایزر است.فاده نمود.

هزینه ی کم، دقت قابل قبول، وزن پایین و عواملی از این دست، در مجموع است.ابلایزرهای رله ای را تبدیل به گزینه ی محبوب مصارف خانگی، یا تجاری کوچک کرده است.. اما به هر حال بسته به محلی که مورد است.فاه قرار می گیرند، یک سری محدودیت هایی هم دارند. به عنوان مثال سرعت اصلاح جریان این محافظان ولتاژ کمی کند است. (در مقایسه با سایر مدل های دیجیتالی) و دوام، است.حکام و ماندگاری کمتری نسبت به مدل های صنعتی دارند. در مجموع، باید گفت که است.ابلایزرهای رله ای جوابگوی نیازهای خانگی خواهند بود.

شرکت راد الکتريک به عنوان يکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، فعالیت خود را از سال آغاز نموده و هم اکنون با داشتن نمایندگی های انحصاری از کمپانی های معتبر اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از شرکت‎های پیشرو در زمینه های برق و الکترونیک صنعتی می باشد.



( Sale ) `s other