implementation consultation Stabilizer In qarchak Industrial City

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مثال را کنار می‌گذاریم و مساله را به صورت عمومی مطرح می‌کنیم. جهت مصارف خانگی، به طور کلی بازه‌ی VA الی kVA برای است.ابلایزرها معرفی می‌شود. یعنی اگر به قصد خرید است.ابلایزر stabilizer به بازار رفتید، سعی کنید است.ابلایزر یا ترانسی که انتخاب می‌کنید، مشخصاتی در همان بازه داشته باشد. اما در زمینه‌ی صنعتی متاسفانه نمی‌شود یک بازه‌ی مشخص ارائه کنیم، به این دلیل که طیف گسترده‌ی ابزارآلات کارگاهی این امکان را از ما سلب می‌کنند.

استابیلایزر (stabilizer) در زمان افت یا افزایش ولتاژ برق شهر از میزان ولت، ولتاژ برق را اصلاح می‌کند و آن را به سطح ولت تنظیم می کند. همینطور از لوازم برقی بدون قطع برق حافظت می‌کند. تنها زمانی است.ابیلایزر (stabilizer) برق خروجی را قطع می‌کند که ولتاژ از حد مجاز ولتاژ حداقلی و یا ولتاژ حداکثری دستگاه پایین‌تر یا بالاتر رود.

اما اگر است.ابلایزرهای سراسری مورد است.فاده شماست، فقط کافی است. تا بعد از نصب آن بعد از کنتور اصلی، از ترمینال‌های موجود در پشت دستگاه است.فاده کنید. سیم ورودی اصلی ساختمان را به input و کابل خروجی را به output متصل کنید. به این ترتیب تمام جریان برقی که وارد واحد شما می‌شود، ثابت و بدون نوسان ولتاژ خواهد بود. در صورتی که همچنان برای نصب است.ابلایزر دچار مشکل بودید، می‌توانید از یک برق کار یا حتی کارشناسان ما در نورتوس راهنمایی بگیرید.



( implementation consultation ) `s other