patch panel In Ayene varzan Industrial City ( Sale, implementation consultation )

patch panel-1
patch panel-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد قطعه ای مستطیل شکل که معمولا دارای و یا پورت است. و درون رک قرار می‌گیرد. همچنین تمامی کابل های شبکه از قسمت های مختلف ساختمان در یک نقطه جمع شده و به این قطعه متصل می‌شوند، تا نظم خاصی را در اجرای شبکه ساختمان بوجود آورد.

هنگامی که کاربر خواستار اتصال دستگاه‌های مختلف مختلفی مانند مودم، روتر و غیره به یک ایستگاه کاری است.، به جای اتصال مستقیم می‌توان از پچ پنل مناسب آن شبکه است.فاده کرد. در صورت این است.فاده عیب‌یابی و تعمیر تجهیزات و کابل‌ها در آینده آسان‌تر خواهد شد. در زمانی که Patch Panelها از شبکه LAN پشتیبانی می‌کنند، توانایی اتصال دستگاه به یکدیگر و حتی خطوط خارجی نیز وجود دارد.

استفاده از پچ پنل‌های POE برای تلفن‌های IP، دوربین‌ مداربسته امنیتی، انتقال صوت بر بستر اینترنت و سیستم‌های هشداردهنده کاربرد دارد و با این فناوری، دیگر نیازی نیست تا برای تامین برق DV (مستقیم) تجهیزات و دستگاه‌ها از آداپتور و منبع تغذیه جداگانه نبوده و توسط دو زوج از چهار زوج کابل شبکه (پین‌های - و -) به راحتی می‌توان برق مستقیم مورد نیاز دستگاه‌ها را در اختیارشان قرار داد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Ayene varzan Industrial City