Fiber optic equipment In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

ماژول SFP یکی از انواع ماژول‌ها است. برای تبدیل سیگنال دیجیتال به سیگنال نوری مورد است.فاده قرار می گیرد. این نوع ماژول می تواند مسیر انتقال اطلاعات را از طریق فیبر نوری ده ها کیلومتر افزایش دهد با این حال در حال حاضر است.فاده های زیادی دارد.

به تقسیم کننده فیبر نوری اسپلیتر نوری گفته می شود که یک دستگاه توزیع قدرت نوری موجبر یکپارچه است. و در جهت تقسیم یک شاخه قدرت نوری به دسته های مختلف نوری مورد است.فاده قرار میگیرد. اسپلیتر فیبر نوری نقش مهمی را در شبکه پسیو نوری بازی می کند و این امکان را فراهم می کند تا رابط PON سینگل در میان بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان به اشتراک گذاشته شود. برای رسیدن به این هدف اسپلیتر فیبر نوری به گونه ای طراحی شده است. که یک پرتوی نوری را به دو یا چند پرتو نوری تقسیم کرده و این عملکرد را برای به حداکثر رساندن عملکرد در مدارهای شبکه ای نوری در نظر دارد. اسپلیترهای فیبرنوری با کانکتورهای مختلفی تولید میشوند و جنس آن ها از است.یل و یا پلاستیک میباشد. کابل های رایج مورد است.فاده در اسپلیترها mm و mm است.. اسپلیتر فیبر نوری * (Splitter ×) یکی از انواع پر کابربرد است.ریپر فیبر نوری در شبکه های نوری می باشد که وظیفه آن دریافت یک کابل نوری از سمت ورودی و تبدیل آن به دو کابل خروجی با سرعت و قدرت یکسان می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran