patch panel In Pardis ( Sale, implementation consultation )

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این ابزار یک قطعه سخت‌افزاری مستطیل شکل است. که شامل تعدادی پورت برای اتصال انواع کابل‌ها نظیر کابل‌های LAN یا فیبر نوری می‌ باشد. Patch Panelها می‌توانند شامل چند پورت بوده و بسیار کوچک باشد و یا شامل تعداد زیادی پورت بوده و بسیار بزرگ باشد. همچنین این نوع ابزار سخت‌افزاری قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف IT را داشته و می‌تواند آن‌ها را نیز به یکدیگر وصل کند.

پچ پنل‌ها چندین پورت شبکه را برای اتصال خطوط ورودی و خروجی، به‌هم پیوند می‌دهند. وقتی که پچ پنل بخشی از شبکه LAN باشد، می‌تواند کامپیوترها را به هم‌دیگر یا خطوط خارجی  وصل کنند. این خطوط به نوبه خود، به شبکه اجازه اتصال به یک شبکه وسیع‌تر یا اینترنت را می‌دهند.

هنگامی که کاربران شبکه افزایش می باشد کاربرد patch panel اشکار می شود و با وارد کردن سوکت ها به پچ پنل، کاربران به مدار شبکه متصل می شوند. به عبارت دیگر یعنی تمامی کابل هایی که به سوکت ها متصل هستند را در یک نقطه که مرکز قرار گیری رک می باشد. جمع آوری کرده و آنها را وارد پچ پنل می کنند سپس شماره گذاری کرده تا در صورت نیاز هر سوکتی را که میخواهند با یک کابل شبکه به سوئیچ متصل کنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pardis