Coaxial cable In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




برای خرید این نوع کابل‌ها بهتر است. مورد مصرفی و نیاز خود را فروشنده در میان بگذارید تا راهنمایی درست را دریافت کنید. همچنین قیمت این کابل‌ها نسبت به پارامترهای گفته شده و نوع آن متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است. قبل از خرید هدف خود را به صورت کامل مشخص نمایید.

لایه اول، که فاصله بین هادی مرکزی، لایه‌های بیرونی و همچنین برخی از عایق‌ها را فراهم می‌آورد، به نام دی الکتریک شناخته می‌شود. لایه‌های بعدی، که به طور جمعی به عنوان سپر از آن یاد می شوند، که کابل را از تکانه‌های الکتریکی را حفظ می‌کنند. برای اتصال کابل‌ها به دستگاه‌های دیگر هم دو سبک اتصال با فیش‌های نر و ماده وجود دارد. اتصالات نر دارای پین فلزی هستند که از مرکز بیرون زده و اتصالات زن محلی برای دریافت پین دارند.

ساختار کلی کابل کواکسیال شامل غلاف، شبکه بافته، عایق و رسانا است.. غلاف بیرونی‌ترین لایه کابل است.. این لایه کابل را در برابر آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌کند. شبکه بافته شده دومین لایه در این کابل است.. وظیفه اصلی این لایه، محافظت از سیگنال در برابر نویزهای خارجی و تداخل سیگنالی است.. لایه بعدی، عایق است.. عایق می‌تواند هسته یا مغزی کابل را محافظت کند. عایق، بین شبکه بافته و هسته قرار می‌گیرد تا مانع اتصال کوتاه بین آن‌ها شود. آخرین جزء در کابل کواکسیال نیز، رسانا است.. رسانا وظیفه اصلی انتقال سیگنال را بر عهده دارد. رسانا معمولاً در کابل‌های کواکسیال مختلف به صورت تک هسته‌ای یا چند هسته‌ای دیده می‌شود. کابل‌های تک هسته‌ای، از جنس مس و کابل‌های چند هسته‌ای از رشته‌های نازک فلزی هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr