Coaxial cable In Kharazmi Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مهم‌ترین مزیت کابل کواکسیال، محافظت آن در برابر تداخلات سیگنالی است.. بنابراین با است.فاده از آن راحت‌تر می‌توان تصاویر تلویزیون را دریافت کرد. دومین مزیت این کابل، ارزان قیمت بودن است.. کابل کواکسیال در مقایسه با زوج سیم به هم تابیده؛ پهنای باند بیشتری در حدود مگاهرتز را می‌تواند فراهم کند. این پهنای باند برای انتقال تصویر مناسب‌تر در سیستم‌های مختلف مخابراتی کاملاً مورد نیاز است..

هادی کابل های کواکسیال سیم های نازکی هستند که به صورت تابیده شده و یا مفتولی در مرکز کابل قرار گرفته اند. یک نوع عایق دور سیم مسی پوشانده شده است.. روی این عایق یک لایه مشبک نازک و مسی بافته شده است. که وظیفه دفع تداخلات الکترومغناطیسی را برعهده دارد. در نهایت تمامی بخش های کابل داخل یک عایق بیرونی قرار می گیرند. روکش خارجی کابل از جنس PVC است..

این نوع کابل ها سه لایه محافظ دارند. ابتدا هسته مسی، سپس عایق پلاستیکی، یک لایه آلومینیوم بافته شده، یک لایه شیلد پلاستیکی و مجدد یک لایه مس بافته شده برای حفاظت از این کابل در نظر گرفته شده است.. مجموعه آن ها داخل یک روکش قرار می گیرد. این محصولات هیچ گونه نویزی دریافت نمی کنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Kharazmi Industrial City