Coaxial cable In Parand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کابل کواکسیال ترکیبی، توانایی انتقال جریان الکتریسته و انتقال اطلاعات را دارد. این کابل بدون اینکه کیفیت انتقال سیگنال را کاهش دهد؛ می‌تواند هر دو وظیفه را انجام دهد. قیمت کابل ترکیبی کواکسیال ارزان است.. بنابراین در مکان‌هایی که نیاز به هر دو نوع انتقال است.؛ است.فاده از آن کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

این کابل ها از لحاظ پارامترهای گوناگون تقسیم بندی می شوند. در نامگذاری این کابل ها، از دو حرف R و G است.فاده می شود که حروف ابتدایی عبارت Radio Guide به معنای هدایت رادیویی است.. عدد قرار گرفته شده در مقابل کلمه RG، به اندازه هسته کابل مربوط می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، کابل برای انتقال داده در فواصل بیشتر، مناسب تر است..

مهم‌ترین مزیت کابل کواکسیال، محافظت آن در برابر تداخلات سیگنالی است.. بنابراین با است.فاده از آن راحت‌تر می‌توان تصاویر تلویزیون را دریافت کرد. دومین مزیت این کابل، ارزان قیمت بودن است.. کابل کواکسیال در مقایسه با زوج سیم به هم تابیده؛ پهنای باند بیشتری در حدود مگاهرتز را می‌تواند فراهم کند. این پهنای باند برای انتقال تصویر مناسب‌تر در سیستم‌های مختلف مخابراتی کاملاً مورد نیاز است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Parand Industrial City