Coaxial cable In Tehran ( Sale, implementation consultation )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از این کابل در ابتدا برای اترنت است.فاده می‌شد. اما هم‌اکنون؛ مهم‌ترین کاربرد کابل کواکسیال در تلویزیون، دوربین‌های مدار بسته،  در اتصال ریسیورها و پس از آن در دستگاه ویدیو و سایر گیرنده‌هایی از این دست دیده می‌شود. علاوه‌بر این؛ از آن برای کابل‌کشی باند گسترده اینترنت نیز است.فاده می‌شود.

لایه اول، که فاصله بین هادی مرکزی، لایه‌های بیرونی و همچنین برخی از عایق‌ها را فراهم می‌آورد، به نام دی الکتریک شناخته می‌شود. لایه‌های بعدی، که به طور جمعی به عنوان سپر از آن یاد می شوند، که کابل را از تکانه‌های الکتریکی را حفظ می‌کنند. برای اتصال کابل‌ها به دستگاه‌های دیگر هم دو سبک اتصال با فیش‌های نر و ماده وجود دارد. اتصالات نر دارای پین فلزی هستند که از مرکز بیرون زده و اتصالات زن محلی برای دریافت پین دارند.

از کابل‌ها برای انتقال داده و اطلاعات بین رایانه‌ها، روترها و سایر اجزای تشکیل دهنده یک شبکه است.فاده می‌شود. این کابل‌ها در واقع حامل اطلاعاتی هستند که از طریق آن‌ها، داده‌ها جریان پیدا می‌کنند. یکی از این کابل‌ها، کابل کواکسیال است. که فناوری آن به قرن بیستم میلادی باز می‌گردد. در این مقاله به معرفی این کابل، انواع آن و کاربرد های کواکسیال در صنایع مختلف پرداختیم. در پایان نیز بهترین جایگزین کابل کواکسیال را معرفی می‌کنیم. با ما در رایکانت همراه باشید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran