Sale Telehandler In East of Tehran

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هماهنگی و تطبیق پذیری، موضوع دیگری که در تله هندلر شرکت Bobcat دیده می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.. برای مثال می‌توان به هماهنگی برجک چرخشی، چنگال در نظر گرفته شده، شیب جرثقیل، لبه‌های سکویی و سطل این دستگاه اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تله هندلر از سیستم کنترل راه دور نیز برخوردار هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در زمان جابه‌جایی ابزار و افراد، دقت بیشتری داشته باشید.

برای ساخت و ساز سقف حرفه ای ، لیفتراک های تلسکوپی می توانند چندین گزینه را توصیه کنند: سیستم عامل های کار هوایی ، لیفتراک های تلسکوپی با سیستم عامل های کاری یا لیفتراک های روتاری تلسکوپی با سیستم عامل های کاری. این که آیا این یک بازسازی سقف یا کل پروژه سقف است. ، شما می توانید کاشی ، تخته سنگ ، ورق فولاد یا تخته سنگ را غیر روحانی کنید.

Olivier Traccucci که مدیر ارشد محصولات شرکت Bobcat به حساب می‌آید، در رابطه با محصول جدید این شرکت، یعنی Rotary Telehandler گفته است.: این محصول در جهت ارتقاء ارتفاع برای بلند کردن و همچنین بالا بردن ظرفیت برای جابه‌جایی به تولید رسیده و یکی از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که این محصول از تاریخ دسامبر در Bobcat به تولید رسید و خط تاسیس آن نیز راه‌اندازی شد.



( Sale ) `s other