Sale and Buy Telehandler In East of Tehran

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار این محصول در برخی مناطق یعنی روسیه، آفریقا، مناطق CIS و خاورمیانه، از موتور Stage IIIA است.فاده شده است.. چنین موتوری می‌تواند تغییرات متفاوتی را در راستای ویژگی‌های این محصول ایجاد کند؛ به طوری که می‌توان به میزان ارتفاع این مدل از تله هندلر که با چنین موتوری به ارتفاع تا متر و به دنبال آن به قدرت تحمل ظرفیت تا تن، اشاره داشت.

با توجه به ویژگی‌هایی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است.، باید گفت است.فاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای مثال می‌توان به تنظیمات جابه‌جایی اشاره کرد که همگی با است.فاده از چند دکمه لمسی امکان‌پذیر هستند. همچنین است.انداردهای لحاظ شده در ساخت این ماشین، سبب شده که است.فاده از آن مشکلی را به همراه نداشته باشد و شما بتوانید با خیال راحت از این دستگاه است.فاده کنید.

هماهنگی و تطبیق پذیری، موضوع دیگری که در تله هندلر شرکت Bobcat دیده می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.. برای مثال می‌توان به هماهنگی برجک چرخشی، چنگال در نظر گرفته شده، شیب جرثقیل، لبه‌های سکویی و سطل این دستگاه اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تله هندلر از سیستم کنترل راه دور نیز برخوردار هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در زمان جابه‌جایی ابزار و افراد، دقت بیشتری داشته باشید.



( Sale and Buy ) `s other