Sale Telehandler In Islamshahr

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



SOCMA telehandler با کنترل کننده تایر برای دست زدن به لاستیک ، و یا نام است. که دستکاری تایر ، گیره تایر ، تایر می تواند لاستیک معدن ، لاستیک OTR بزرگ ، و یا چرخ های بزرگ ، این تجهیزات می تواند برای لاستیک در حال تغییر برای زمین تجهیزات در حال حرکت است.فاده می شود

نصب سپر و انجام کار انزوا. این که آیا آن یک ساختمان پایین تر و یا یک انبار بزرگ ، سیستم عامل کار هوایی و یا telehandlers و گرداننده های چرخشی ، پانل را می توان با خیال راحت نصب شده و ثابت بدون تجهیزات متحرک. این که آیا آن را بازسازی یک ساختمان به یاد ماندنی و یا نوسازی یک خانه است.. با یک کامیون چرخشی تلسکوپی و یا یک پلت فرم کار هوایی بوم منحنی ، بدون نیاز به حرکت دستگاه برای تغییر محل کار وجود دارد ، چرا که برآمدگی پلت فرم و ظرفیت چرخش می تواند یک منطقه کار بزرگ را پوشش دهد. مدل های دیگر جمع و جور هستند و می توانند در داخل خانه کار کنند.

کار حرفه ای بر روی سازه های فلزی و یا سقف خرپا. انعطاف پذیری تجهیزات ، دقت ، ایمنی و فشردگی ، انواع لیفتراک های دوار تلسکوپی و انواع پیوست های خاص مانند قلاب ، ونشس یا سکوهای کاری می توانند پاسخگوی همه این نیازها باشند. علاوه بر این ، گزینه هایی مانند یک کنترل از راه دور بی سیم و یا یک دوربین در بالای رونق می تواند دقت و کنترل خطر را افزایش دهد.



( Sale ) `s other