Rent Telehandler In Kharazmi Industrial City

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



چنین ساختاری مناسب برای نوع کاربرد این محصول به حساب می‌آید. برای مثال می‌توان به برجک چرخشی تله هندلر اشاره داشت؛ دقت داشته باشید که این بخش، از قابلیت چرخش درجه پشتیبانی می‌کند و چنین ویژگی به این وسیله این امکان را می‌دهد که با کمترین جابه‌جایی امکان است.فاده از آن مهیا می‌شود. بنابراین می‌توان گفت است.فاده از این وسیله برای مناطقی که از فضای کمی برخوردار هستند و امکان مانور در آن‌ها وجود ندارد، مناسب به نظر می‌رسد.

نصب سپر و انجام کار انزوا. این که آیا آن یک ساختمان پایین تر و یا یک انبار بزرگ ، سیستم عامل کار هوایی و یا telehandlers و گرداننده های چرخشی ، پانل را می توان با خیال راحت نصب شده و ثابت بدون تجهیزات متحرک. این که آیا آن را بازسازی یک ساختمان به یاد ماندنی و یا نوسازی یک خانه است.. با یک کامیون چرخشی تلسکوپی و یا یک پلت فرم کار هوایی بوم منحنی ، بدون نیاز به حرکت دستگاه برای تغییر محل کار وجود دارد ، چرا که برآمدگی پلت فرم و ظرفیت چرخش می تواند یک منطقه کار بزرگ را پوشش دهد. مدل های دیگر جمع و جور هستند و می توانند در داخل خانه کار کنند.

صنعت تخریب نیاز به درجه بالایی از دقت و ظرفیت حمل بزرگ است.. Telehandlers ها می توانند اشیاء بزرگ یا غیر قابل جابجایی را در زمین ناهموار حرکت دهند و حرکت دهند. حالت های فرمان چندگانه: فرمان چرخ یا فرمان چرخ یا فرمان خرچنگ می تواند اشیاء سنگین را از موقعیت های پیچیده حذف کند.



( Rent ) `s other