Sale and Buy Telehandler In Kharazmi Industrial City

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همچنین باید بدانید که تله هندلر با نام دیگری چون ماشین‌های در نیز نامیده می‌شود، چرا که برای آن ویژگی‌های یک وسیله مانند جرثقیل و همچنین یک سیستم عامل هوایی در نظر گرفته شده است.. با توجه به چنین موضوعی باید گفت این وسیله می‌تواند در طول یک پروژه به صورت دائم است.فاده شود؛ چرا که امکانات در نظر گرفته شده برای این وسیله، تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می‌کند و دیگر نیازی به تهیه دستگاه‌های دیگر نیست.

کار حرفه ای بر روی سازه های فلزی و یا سقف خرپا. انعطاف پذیری تجهیزات ، دقت ، ایمنی و فشردگی ، انواع لیفتراک های دوار تلسکوپی و انواع پیوست های خاص مانند قلاب ، ونشس یا سکوهای کاری می توانند پاسخگوی همه این نیازها باشند. علاوه بر این ، گزینه هایی مانند یک کنترل از راه دور بی سیم و یا یک دوربین در بالای رونق می تواند دقت و کنترل خطر را افزایش دهد.

عملیات تونل نیاز به ماشین های بسیار قوی و محکم است. که می تواند شوک مقاومت و کار در محیط های گرد و خاکی و تحت شرایط شدید. سری کامیون های تلسکوپی در حال دیدار با نیازهای مدیریت پلت فرم لجستیک ، ساخت و ساز و نصب و راه اندازی زیرساخت (ساخت و ساز archway ، نوار فولادی تخمگذار ، تهویه). با تطبیق پذیری و عملکرد خارج از جاده ، تجهیزات telehandler می توانند عملیات را در حین اطمینان از ایمنی بهینه سازی کنند.



( Sale and Buy ) `s other