Sale and Buy Telehandler In Payetakht Industrial City

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نصب سپر و انجام کار انزوا. این که آیا آن یک ساختمان پایین تر و یا یک انبار بزرگ ، سیستم عامل کار هوایی و یا telehandlers و گرداننده های چرخشی ، پانل را می توان با خیال راحت نصب شده و ثابت بدون تجهیزات متحرک. این که آیا آن را بازسازی یک ساختمان به یاد ماندنی و یا نوسازی یک خانه است.. با یک کامیون چرخشی تلسکوپی و یا یک پلت فرم کار هوایی بوم منحنی ، بدون نیاز به حرکت دستگاه برای تغییر محل کار وجود دارد ، چرا که برآمدگی پلت فرم و ظرفیت چرخش می تواند یک منطقه کار بزرگ را پوشش دهد. مدل های دیگر جمع و جور هستند و می توانند در داخل خانه کار کنند.

این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار این محصول در برخی مناطق یعنی روسیه، آفریقا، مناطق CIS و خاورمیانه، از موتور Stage IIIA است.فاده شده است.. چنین موتوری می‌تواند تغییرات متفاوتی را در راستای ویژگی‌های این محصول ایجاد کند؛ به طوری که می‌توان به میزان ارتفاع این مدل از تله هندلر که با چنین موتوری به ارتفاع تا متر و به دنبال آن به قدرت تحمل ظرفیت تا تن، اشاره داشت.

بدون شک شرکت Bobcat اولین چیزی را که برای تولید محصولات خود و تله هندلر در نظر گرفته، راحتی مصرف‌کنندگان این محصول است.. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید. که چه چیزی سبب راحتی است.فاده از این محصول شده است.؟ در جواب باید گفت طراحی مبتکرانه کابین این وسیله کلید اصلی راحتی است.فاده از این ماشین به نظر می‌رسد.



( Sale and Buy ) `s other