Sale Telehandler In Sahand Industrial City

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هماهنگی و تطبیق پذیری، موضوع دیگری که در تله هندلر شرکت Bobcat دیده می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.. برای مثال می‌توان به هماهنگی برجک چرخشی، چنگال در نظر گرفته شده، شیب جرثقیل، لبه‌های سکویی و سطل این دستگاه اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که بیشتر مدل‌های تله هندلر از سیستم کنترل راه دور نیز برخوردار هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در زمان جابه‌جایی ابزار و افراد، دقت بیشتری داشته باشید.

این تله هندلر که در واقع یک بالابر به حساب می‌آید، می‌تواند نیاز دسترسی به ارتفاع تا متر را برطرف کند؛ البته شما باید علاوه بر ارتفاع به میزان ظرفیت این دستگاه نیز توجه داشته باشید. از همین جهت باید بدانید که این بالابر می‌تواند ظرفیتی برابر با تا تن را به راحتی جابه‌جا کند.

بدون شک شرکت Bobcat اولین چیزی را که برای تولید محصولات خود و تله هندلر در نظر گرفته، راحتی مصرف‌کنندگان این محصول است.. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید. که چه چیزی سبب راحتی است.فاده از این محصول شده است.؟ در جواب باید گفت طراحی مبتکرانه کابین این وسیله کلید اصلی راحتی است.فاده از این ماشین به نظر می‌رسد.



( Sale ) `s other