Sale and Buy Telehandler In Sahand Industrial City

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



عملیات تونل نیاز به ماشین های بسیار قوی و محکم است. که می تواند شوک مقاومت و کار در محیط های گرد و خاکی و تحت شرایط شدید. سری کامیون های تلسکوپی در حال دیدار با نیازهای مدیریت پلت فرم لجستیک ، ساخت و ساز و نصب و راه اندازی زیرساخت (ساخت و ساز archway ، نوار فولادی تخمگذار ، تهویه). با تطبیق پذیری و عملکرد خارج از جاده ، تجهیزات telehandler می توانند عملیات را در حین اطمینان از ایمنی بهینه سازی کنند.

صنعت تخریب نیاز به درجه بالایی از دقت و ظرفیت حمل بزرگ است.. Telehandlers ها می توانند اشیاء بزرگ یا غیر قابل جابجایی را در زمین ناهموار حرکت دهند و حرکت دهند. حالت های فرمان چندگانه: فرمان چرخ یا فرمان چرخ یا فرمان خرچنگ می تواند اشیاء سنگین را از موقعیت های پیچیده حذف کند.

برای ساخت و ساز سقف حرفه ای ، لیفتراک های تلسکوپی می توانند چندین گزینه را توصیه کنند: سیستم عامل های کار هوایی ، لیفتراک های تلسکوپی با سیستم عامل های کاری یا لیفتراک های روتاری تلسکوپی با سیستم عامل های کاری. این که آیا این یک بازسازی سقف یا کل پروژه سقف است. ، شما می توانید کاشی ، تخته سنگ ، ورق فولاد یا تخته سنگ را غیر روحانی کنید.



( Sale and Buy ) `s other