Sale and Buy Telehandler In Varamin

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برای ساخت و ساز سقف حرفه ای ، لیفتراک های تلسکوپی می توانند چندین گزینه را توصیه کنند: سیستم عامل های کار هوایی ، لیفتراک های تلسکوپی با سیستم عامل های کاری یا لیفتراک های روتاری تلسکوپی با سیستم عامل های کاری. این که آیا این یک بازسازی سقف یا کل پروژه سقف است. ، شما می توانید کاشی ، تخته سنگ ، ورق فولاد یا تخته سنگ را غیر روحانی کنید.

نصب سپر و انجام کار انزوا. این که آیا آن یک ساختمان پایین تر و یا یک انبار بزرگ ، سیستم عامل کار هوایی و یا telehandlers و گرداننده های چرخشی ، پانل را می توان با خیال راحت نصب شده و ثابت بدون تجهیزات متحرک. این که آیا آن را بازسازی یک ساختمان به یاد ماندنی و یا نوسازی یک خانه است.. با یک کامیون چرخشی تلسکوپی و یا یک پلت فرم کار هوایی بوم منحنی ، بدون نیاز به حرکت دستگاه برای تغییر محل کار وجود دارد ، چرا که برآمدگی پلت فرم و ظرفیت چرخش می تواند یک منطقه کار بزرگ را پوشش دهد. مدل های دیگر جمع و جور هستند و می توانند در داخل خانه کار کنند.

SOCMA telehandler با کنترل کننده تایر برای دست زدن به لاستیک ، و یا نام است. که دستکاری تایر ، گیره تایر ، تایر می تواند لاستیک معدن ، لاستیک OTR بزرگ ، و یا چرخ های بزرگ ، این تجهیزات می تواند برای لاستیک در حال تغییر برای زمین تجهیزات در حال حرکت است.فاده می شود



( Sale and Buy ) `s other