Clean room, clean room In Andisheh Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




دستورالعمل های رایج که باید هنگام در طراحی و ساخت اتاق تمیز دنبال شوند عبارتند از: نیازمندیها ضروری برای ارائه خدمات، انتخاب مکان، طراحی، روش های ساخت و ایمنی است.. اتاق‌های تمیز از است.اندارد طبقه‌بندی ISO - پیروی می‌کنند که سطح غلظت ذرات را در اتاق تمیز تعیین می‌کند. است.اندارد ها  حداقل سطح تمیزی و طراحی های عمومی را تعریف می کند. داروخانه های بیمارستانی از است.انداردهای فارماکوپیا و ۸ ایالات متحده (USP /USP ) پیروی می کنند و از آنها پیروی می کنند. لذا برای طراحی اتاق های تمیز خاص نظیر اتاق های عمل، نیازمند بررسی اسناد مختلف در اتحادیه اروپا آمریکا می باشد.Translation is too long to be saved

اتاق های معمولی نیاز به تا بار تعویض هوا دارند ولی در کلین روم چیزی بین تا بار است.. در اتاق تمیز فیلتر با راندمان بالا قرار می گیرد. معمولا هم است.فاده از فیلتر هپا است.. در اتاق تمیز فشار مثبت است. که این کار با تامین بیشتر هوا و خروج کمتر هوا انجام می شود.

در برخی مواقع برای تهویه بهتر به همراه فیلتر هپا از فیلتر ULPA نیز است.فاده می شود. و در مسیر هوای خروجی از فیلتر HEPA، فیلتر ULPA را قرا می‌دهند. تا با فیلتر هوای خارج شده از فیلتر HEPA عمل فیلتراسیون با دقت بیشتری انجام گیرد. بر اساس جریان هوای ورودی اتاق‌های تمیز به سه نوع تقسیم‌بندی می‌شوند.



( implementation consultation ) `s other In Andisheh Industrial City