Clean room, clean room In Bijin Rey Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هواساز اتاق تمیز با توجه به نیاز مشتری در دو نوع هایژنیک، غیر هایژنیک موجود است.. هواسازها در ساختار کاملا بسته با نشت پایین می باشند که از تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده اند. وظیفه هواسازها فیلتراسیون، گردش هوا، فشار مثبت، تامین گرمایش سرمایش و رطوبت است.. بنابراین می توان اینگونه عنوان کرد که هواساز برای clean room بسیار مهم و ضروری می باشد چرا که هدف آن کنترل کردن دما، تنظیم رطوبت، کنترل سرعت و جهت حرکت جریان هوا میباشد. البته ناگفته نماند که هوا سازها انوع مختلفی دارند که هر یک از آن ها فاکتورها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند و شما باید با توجه به موقعیت اتاق تمیزی خود برای خرید هواساز مناسب آن اقدام کنید.

پنجره اتاق تمیز یکی دیگر از محصولات بخش تجهیزات است.. پنجره اتاق تمیز از دولایه شیشه که به وسیله پروفیلی به یکدیگر وصل شده، تشکیل می شود که دو جداره و از جنس آلومینیوم است. و از ورود هر گونه آلایندگی به محیط کلین روم جلوگیری میکند. در سایز و بر روی پنل ها و درب ها قابل نصب است. که رنگ آن را نیز میتوان با رنگ دیوار تطبیق داد و بر اساس آن تعییین کرد که در سایز های دیگر قابل سفارش است... امکان دید افراد در حال کار در اتاق تمیز از این پنجره ها وجود دارد. به هوامند بودن پنجره های دو جداره نیز میتوان اشاره داشت که از نکات حایز اهمیت است.. پنجره های اتاق تمیز میتواند در هر دو سمت اتاق باهم، هم باد باشند.

گالوانی شروع به تخصص در طراحی ، ساخت و نصب اتاق های تمیز و سیستم های جریان لامینار نمود. تمام حوزه های شرکت برای اطمینان از رعایت کامل کلیه پارامترهای تعریف شده در زمان تصویب پروژه در معرض “اعتبار نهایی” قرار می گیرند (با بررسی های کلاس آلودگی ، سرعت هوا ، فشار و جریان). این روش توسط تکنسین های واجد شرایط و با کمک دستگاه های اندازه گیری پیشرفته که در معرض تعمیر و کالیبراسیون منظم و دقیق قرار می گیرد ، انجام می شود.



( implementation consultation ) `s other In Bijin Rey Industrial City