Clean room, clean room In Parand Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پنجره اتاق تمیز یکی دیگر از محصولات بخش تجهیزات است.. پنجره اتاق تمیز از دولایه شیشه که به وسیله پروفیلی به یکدیگر وصل شده، تشکیل می شود که دو جداره و از جنس آلومینیوم است. و از ورود هر گونه آلایندگی به محیط کلین روم جلوگیری میکند. در سایز و بر روی پنل ها و درب ها قابل نصب است. که رنگ آن را نیز میتوان با رنگ دیوار تطبیق داد و بر اساس آن تعییین کرد که در سایز های دیگر قابل سفارش است... امکان دید افراد در حال کار در اتاق تمیز از این پنجره ها وجود دارد. به هوامند بودن پنجره های دو جداره نیز میتوان اشاره داشت که از نکات حایز اهمیت است.. پنجره های اتاق تمیز میتواند در هر دو سمت اتاق باهم، هم باد باشند.

درب اتاق تمیز با درب معمولی تفاوت دارد. به صورت دو لایه و با ضخامت خیلی کم و است.اندارد حدود متر است. تا از ورود آلاینده ها به محیط داخلی جلوگیری شود. درب اصلی اتاق تمیز از جنس آلومینیوم و بدنه از جنس روکش ABC گلاسه ضد خش است.. درب های اتاق تمیز در دو نوع تک لنگه و دو لنگه در سایزهای مختلف تولید میشود. درب هایی که برای اتاق تمیز انتخاب می شوند کاملا صاف بوده و به دیوار نصب می شوند. درب ها دارای بعاد مختلفی می باشند که با توجه به نوع آن ها این اندازه ها فرق دارد. همچنین درب اتاق تمیز قابلیت نصب قفل را نیز دارا می باشد تا افراد متفرقه نتوانند به راحتی به اتاق تمیز وارد شده و از آن خارج شوند.

میزهای لامینار به عنوان کابینت هایی می باشند که هدف اصلی محافظت قطعه تولیدی از آلودگی محیطی می باشد و محافظت اپراتور مدنظر نمی باشد در نتیجه فضای داخلی با فشار مثبت طراحی می گرددکه دارای دو نوع عمودی و افقی می باشد که هرکدام دارای مزایا و معایب خود می باشند.



( implementation consultation ) `s other In Parand Industrial City