Clean room, clean room In Pardis ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




استاندارد فدرال مشهورترین و پرکارآمدترین است.اندارد برای ساخت و طراحی اتاق تمیز می‌باشد. تقسیم‌بندی کلاس clean room در این است.اندارد از تا متغیر است.. در این است.اندارد با شمارش تعداد ذرات بزرگتر از . میکرومتر در حجم می‌باشد.

اتاق های تمیز بر اساس میزان تمیزی هوا طبقه بندی می شوند. در است.اندارد فدرال ایالات متحده آمریکا به شماره (به بندهای A تا D مراجعه کنید) ، تعداد ذرات مساوی و بزرگتر از .۵ میکرومتر در یک فوت مکعب هوا اندازه گیری می شود و از این تعداد برای طبقه بندی اتاق تمیز است.فاده می شود(.۵ Micron particle per ft) . این نامگذاری متریک در جدیدترین نسخه است.اندارد E نیز پذیرفته شده است.. است.اندارد فدرال E در آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر است.فاده می شود. است.اندارد جدیدتر TC از سازمان بین المللی است.اندارد(سازمان ISO) می باشد. این است.اندارد با نام ISO شناخته می شود. هر دو است.اندارد یک اتاق تمیز را بر اساس تعداد ذرات موجود در هوای طبقه بندی می کنند. است.انداردهای طبقه‌بندی اتاق تمیز FS E و ISO - به اندازه‌گیری‌ها و محاسبات ویژه ذرات برای طبقه‌بندی سطوح تمیزی اتاق تمیز یا منطقه تمیز نیاز دارند. در انگلستان، است.اندارد بریتانیایی BS برای طبقه بندی اتاق های تمیز است.فاده می شود. این است.اندارد قرار است. توسط BS EN ISO - جایگزین شود.

برای ساخت برخی از واکسن ها نیز نیاز است. تا کلین روم سطح بیوسیفتی طراحی شود. اصولا طراحی اتاق های تمیز سطح BioSafety طراحی و ساخت خاصی دارند. بعنوان مثال حتی در انبارش مواد شیمیایی موجود در اتاق تمیز و یا هودها، ملاحظات بسیار دقیقی رعایت می گردد.



( implementation consultation ) `s other In Pardis