Clean room, clean room In Payetakht Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گروه مهندسی اکیاس با توجه به پیچیدگی ، تنوع و وسعت اتاق های تمیز دارای زیر مجموعه های گروه برق والکترونیک ،گروه مکانیک و تاسیسات وگروه عمران ومعماری،زیست، شیمی و مهندسی شیمی می باشد تا بتواند کلیه نیازهای فنی ومهندسی در زمینه های طراحی، ساخت،تجهیز، ارتقاء ، اجرای و تست و اعتباردهی اتاق های تمیز را برآورده سازد. گروه مهندسی اکیاس با  بهره گیری از متخصصان مجرب و متعهد میتواند در تمامی مراحل و زمینه های اتاق‌ تمیز اعم از طراحی ، مشاوره و اجرا خدمات مهندسی مفید و ارزشمندی را ارايه دهد.خدمات این گروه مهندسی بر اساس آخرین روش و است.انداردهای جهانی بوده و ضوابط منطقه ای و ارایه شده توسط سازمانهای ذیربط مانند وزارت بهداشت و درمان ، سازمان غذا و دارو،اداره تجهیزات پزشکی و &#;را در تمامی مراحل معیار عمل خود قرار می دهد. تاسیسات الکتریکی نیز یکی از حیاتی ترین بخش های یک اتاق‌ تمیز محسوب میگردد به طوری که یک لحظه نا کارآمدی این سیستم منجر به خسارات زیادی خواهد شد.بنابراین بکار گیری دانش فنی و است.انداردها در زمینه های طراحی ،اجرا و بهره برداری این سیستم ها از اهمیت بالایی برخوردار است..امروزه تکنولوژی های نوین و سامانه های هوشمند با هدف کاهش مصرف انرژی ،بالابردن راندمان سیستم و پایین آوردن هزینه های تعمیر و نگه داری مورد است.فاده قرار می گیرند. گروه برق و الکترونیک اکیاس با بهره گیری از نیرو های توانمند و متخصص توانایی پیاده سازی تجهیزات و سامانه های هوشمند روی سیستم های مکانیکی و الکتریکی را دارا می باشد . سامانه های هوشمند شامل ، هوشمند سازی هواساز ، طراحی ، نصب و راه اندازی VAV و CAV، کنترل و نمایش دما، فشار و رطوبت، سیستم اعلام و هشدار و &#; می باشد.

در است.اندارد GMP تعداد ذرات را در هر دو حالت آماده به کار و حین فعالیت اندازه‌گیری می‌کنند. این است.اندارد ایالت فدرال آمریکا می‌باشد که ذرات با اندازه مشخصی را در هر فوت هوا اندازه‌گیری می‌کند. در این است.اندارد ابعاد اتاق، تجهیزات موجود در اتاق و تعداد پرسنل را باید مد نظر قرار داد. در این رده‌بندی کلاس‌های با کلاس یا وجود دارد. که در هر کدام بسته به حساسیت محصول تولید شده در آن، ذرات محدودی امکان تجمع در آن را دارند. لازم به ذکر است. که تعداد صفر ذره در محیط آزمایشگاهی امکان ناپذیر است..

طراحی و مشخص نمودن تمامی تجهیزات مورد نیاز جهت تاسیس خط تولید کارخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تضمین کننده سود دهی و توانایی تولید انبوه واحد صنعتی می باشد. این مهم توسط گروهیاز طراحان صنعتی، مهندسین صنایع، مهندسین برق، مهندسین مکانیک انجام خواهد شد.



( implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City