Clean room, clean room In Sahand Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گالوانی در سال توسط کارآفرین لوئیجی اسوالدو گالوانی تأسیس شد: در ابتدا این شرکت مبتنی بر صنعتگر بود و در بخش کار ساختاری فعالیت می کرد. در سال ۵ این شرکت شروع به ساختن یک چارچوب صنعتی کرده و در تصفیه هوا فعالیت می کند. در سال ، هنگامی که سیستم های کنترل آلودگی هنوز هم به عنوان فناوری نسل بعدی شناخته می شدند ، گالوانی شروع به تخصص در طراحی ، ساخت و نصب اتاق های تمیز و سیستم های جریان لامینار نمود. تمام حوزه های شرکت برای اطمینان از رعایت کامل کلیه پارامترهای تعریف شده در زمان تصویب پروژه در معرض &#;اعتبار نهایی&#; قرار می گیرند (با بررسی های کلاس آلودگی ، سرعت هوا ، فشار و جریان). این روش توسط تکنسین های واجد شرایط و با کمک دستگاه های اندازه گیری پیشرفته که در معرض تعمیر و کالیبراسیون منظم و دقیق قرار می گیرد ، انجام می شود.

کفوش اتاق تمیز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.. کف سازی باید به گونه ای باشد که هیچ گونه برآمدگی و فرو رفتگی نداشته باشد تا محلی برای اجتماع آلودگی ها نباشد. برای کف میتوان از کفپوش یا اپوکسی است.فاده کرد. انواع آن به کاربردش بستگی دارد. میتواند آنتی است.اتیک یا آنتی باکتریال باشد. کفپوش اپوکسی بسیار قوی است. که می توان آن را حتی در سخت ترین شرایط محیط های صنعتی مورد است.فاده قرار داد. فراموش نکنید که برای است.فاده از کفپوش اپوکسی حتما باید سطخ اتاق تمیز مورد نظر شما، یک سطح صاف و صیقلی با حداقل خلل باشد تا این کفپوش به درستی روی سطخ مورد نظر اجرا شود.

شرکت صنایع اتاق تمیز بهار، با بهره ­مندی از کادر مجرب در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و تست اتاق­ های تمیز و تجهیزات آزمایشگاهی، جهت صنایع مختلف اعم از دارویی، غذایی، الکترونیک، مراکز کامپیوتری، صنایع خودروسازی، اتاق ­های عمل بیمارستان­ها و کلیه واحدهایی که به نوعی به محیط کنترل شده در مقابل ذرات معلق در هوا، حرارت، رطوبت، فشار، نور و غیره و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی نیاز دارند، مشغول فعالیت می باشد.



( implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City