Clean room, clean room In Salarieh Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اتاق‌های تمیز فشار مثبت هوا معمولاً در محدوده فشار هوا از . تا . اینچ در ستون آب (H) کار می‌کنند. فشار هوای مثبت به این معنی است. که اتاق تمیز یا اتاق‌هایی که با هوای فیلتر شده انباشته شده اند، فشار بیشتری نسبت به فضای اطراف خارج از اتاق (ها) دارند.

با پیشرفت علم و صنعت در شاخه‌های مختلف نیاز به مکانی برای کنترل آلاینده‌ها و رطوبت برای ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات بسیار حساس و کاربردی احساس می‌شود. در پروسه تحقیق و ساخت تجهیزات حساس و صنایع دارویی ممکن است. آلاینده‌های زیست محیطی و رطوبت اثرات نامطلوبی داشته باشند. و گاها موجب نقصان و ایراداتی در تولید محصول نهایی داشته باشند.

هوای اتاق تمیز باید به حداقل آلودگی و آلایندگی برسد که این کار با فیلترهای هوا صورت میگیرد. فیلترهای اتاق تمیز برای تصفیه و تمیزی هوای اتاق تمیز فیلترهایی تعبیه میشود که هر چند دقیقه هوای اتاق با مکش از فیلتر مخصوص گذرانده و پاک و تصفیه وارد اتاق تمیز میشود. فیلترهای هوا در انواع مختلفی وجود دارند و طبقه بندی میشود. از انواع آن میتوان به فیلتر هپا، گازی، شیمیایی و فیلتر کربن فعال اشاره کرد. رایج ترین نوع، فیلتر هپا است. که حذف ذرات آلاینده را با کارایی بالا بر عهده دارد. انتخاب مناسب فیلتر برای اتاق تمیز از مواردی است. که در زمان طراحی اتاق تمیز باید حتما به آن توجه داشته باشید. زیرا با خرید و انتخاب یک فیلتر اشتباه تمام گرد و غبار و مواد آلوده کننده به راحتی وارد محوطه اتاق تمیز خواهند شد



( implementation consultation ) `s other In Salarieh Industrial City