Clean room, clean room In South of Tehran ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یکی از مهم‌ترین است.انداردهای اتاق تمیز ISO - می‌باشد. از دیگر مواردی که در این است.اندارد تحت کنترل قرار می‌گیرد، دما، رطوبت و فشار می‌باشد. هر کدام از این عوامل می تواند تاثیرات مخربی در انجام تحقیقات و تولید داشته باشد.

یکی از مناطقی که بیشترین خطر عفونت را دارد اتاق عمل است.. امروزه مشخص شده است. که روش های جراحی باعث افزایش قرار گرفتن بیمار در معرض عوامل بیماری زا می شوند که می توانند از تماس با پرسنل جراحی، تجهیزات و از طریق آلودگی هوا منتقل شوند. اتاق‌های تمیز در این مکان‌ها است.فاده می‌شوند تا محیطی ایده‌آل را برای یک عمل موفق و بهبودی برای پزشکان، پرستاران و بیمار فراهم کنند.

در است.اندارد GMP تعداد ذرات را در هر دو حالت آماده به کار و حین فعالیت اندازه‌گیری می‌کنند. این است.اندارد ایالت فدرال آمریکا می‌باشد که ذرات با اندازه مشخصی را در هر فوت هوا اندازه‌گیری می‌کند. در این است.اندارد ابعاد اتاق، تجهیزات موجود در اتاق و تعداد پرسنل را باید مد نظر قرار داد. در این رده‌بندی کلاس‌های با کلاس یا وجود دارد. که در هر کدام بسته به حساسیت محصول تولید شده در آن، ذرات محدودی امکان تجمع در آن را دارند. لازم به ذکر است. که تعداد صفر ذره در محیط آزمایشگاهی امکان ناپذیر است..



( implementation consultation ) `s other In South of Tehran