Clean room, clean room In Tehran stone Industrial City ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پنجره اتاق تمیز یکی دیگر از محصولات بخش تجهیزات است.. پنجره اتاق تمیز از دولایه شیشه که به وسیله پروفیلی به یکدیگر وصل شده، تشکیل می شود که دو جداره و از جنس آلومینیوم است. و از ورود هر گونه آلایندگی به محیط کلین روم جلوگیری میکند. در سایز و بر روی پنل ها و درب ها قابل نصب است. که رنگ آن را نیز میتوان با رنگ دیوار تطبیق داد و بر اساس آن تعییین کرد که در سایز های دیگر قابل سفارش است... امکان دید افراد در حال کار در اتاق تمیز از این پنجره ها وجود دارد. به هوامند بودن پنجره های دو جداره نیز میتوان اشاره داشت که از نکات حایز اهمیت است.. پنجره های اتاق تمیز میتواند در هر دو سمت اتاق باهم، هم باد باشند.

در جریان میکس است.فاده از دو جریان دیگر (متلاطم و یک سویه) به صورت هم‌زمان انجام می‌پذیرد. به طوریکه در بخش‌های گوناگون اتاق و بسته به معماری اتاق و طراحی سیستم تهویه از هر دو جریان، بهره بالاتری گرفته می‌شود. این سیستم به دلیل هزینه‌های پایین و کارایی بالاتر بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

دارای چهارچوب و فریم از جنس آلمینیوم و آنادایز سخت میباشد. بدنه اصلی دربها با روکش ABS گلاسه ضد خش و یا از ساندویچ پنل با ضخامت میلیمتر و پوشش داخل پلی يوره تان B دارای سطوح رویی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد.



( implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City