Clean room, clean room In Tehran ( implementation consultation )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




استاندارد فدرال مشهورترین و پرکارآمدترین است.اندارد برای ساخت و طراحی اتاق تمیز می‌باشد. تقسیم‌بندی کلاس clean room در این است.اندارد از تا متغیر است.. در این است.اندارد با شمارش تعداد ذرات بزرگتر از . میکرومتر در حجم می‌باشد.

اتاق تمیز به هر فضای محدودی گفته می شود که در آن تمهیداتی برای کاهش آلودگی ذرات و کنترل سایر پارامترهای محیطی مانند دما، رطوبت و فشار در نظر گرفته شده است.. یکی از مهمترین جزء کلیدی اتاق های تمیز، فیلتر هوای ذرات با راندمان بالا (HEPA- High Efficiency Particulate Air) است. که برای به دام انداختن ذرات با اندازه . میکرون و بزرگتر است.فاده می شود. تمام هوای تحویل داده شده به اتاق تمیز از فیلترهای HEPA عبور می کند و در برخی موارد که عملکرد تمیزی دقیقتری لازم است.، از فیلترهوای ذرات با دقت بسیار بالا(ULPA &#; Ultra Low Particulate Air) است.فاده می شود.

جهت کار با نمونه هایی به کار می روند که دارای بخارهای شیمیایی و اسیدهای خطرناک می باشند. محفظه داخلی این کابینتها دارای فشار منفی می باشند تا اپراتور کاملاً از خطرات این گازها مصون باشد. این هودها میتوانند همراه با کانال خروجی یا بدون آن باشند.



( implementation consultation ) `s other In Tehran