ولی همه Conformed Dimension ها در انبار داده ، مانند بُعد زمان به راحتی ایجاد نمی شوند. یک مثال از این سناریو، بُعد مشتری است.. در یک سازمان سابقه دار، به احتمال زیاد پایگاه های داده متفاوتی در بخش های مختلف سازمان وجود دارد. برای دستیابی Conformed Dimension باید این اطلاعات پراکنده با یکدیگر مقایسه شده، قواعد تعیین و داده ها پاکسازی شوند. علاوه براین در بارگذاری های بعدی باید از همین قواعد است.فاده کنیم تا مطمئن باشیم که مشتریان جدید را مطابق با تعریف مشتریان قبلی اضافه کرده ایم.
صدها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیمبها نصب کنید و به سادگی خرید درون برنامهای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است. که برنامهها را توسط آنتی ویروسها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامهی مخرب، به کاربر اعلام میکند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
تعریف هفته در سازمانهای بزرگ معمولا متفاوت است.، مثلا واحد مالی هفته را از شنبه تا جمعه در نظر می گیرد ولی واحد بازاریابی، یکشنبه تا شنبه را هفته در نظر می گیرد. در این مورد باید روی یک مورد توافق کنیم و از آن است.فاده کنیم. حسن بعد زمان این است. که وقتی این قواعد تعیین شد مقادیر در جدول بُعد هرگز تغییر نخواهند کرد برای مثال مهر هرگز به ۵ مهر تبدیل نمی شود.
برای این که دو جدول بُعد به صورت Conformed Dimension در نظر گرفته شود باید یکسان باشند یا یکی زیرمجموعه دیگری باشد. در این صورت نباید هیچ نوع تفاوت دیگری بین دو جدول باشد. برای مثال دو جدول بعد که به جز کلید اصلی دقیقا مانند هم هستند به عنوان Conformed Dimension در نظر گرفته نمی شوند
علت اهمیت Conformed Dimension به تعریف انبار داده و یکپارچه بودن انبار داده آن برمی گردد. به این معنی که حتی اگر یک موجودیت خاص معنا و صفتهای (attribute) متفاوت در سیستم های عملیاتی (منبع) دارند وقتی که داده ها به انبار داده می رسند باید فقط یک ورژن از این موجودیت در انبار داده وجود داشته باشد.