Machining tools In qarchak Industrial City ( Sale )

Machining tools-1
Machining tools-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پس از آن به دلیل توسعه کاری، کارگاه کوچک ماشین سازی مهندس دیلمی در خیابان باستان، ناگزیر به جاده ساوه، خیابان دولت خان، که مساحت آن شش برابر بزرگتر بود، منتقل شد. اما این تمهیدات بیش از یک سال کارساز نبود و در سال مجموعه به کارخانه ای در جاده قدیم کرج انتقال یافت و این سرآغازی بود بر تغییر روند ساخت ماشین های بالابرنده در ایران.

شرکت TMC قویترین و بزرگترین موسسه در عرضه این محصولات در خاورمیانه و غرب آسیا می باشد. شرکت TMC با است.قرار در ساختمان جدید توانی های خود را افزایش داده و در پی تبدیل ایران به مرکز چاپ و بسته بندی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا می باشد. همچنین TMC قدم های بزرگی را در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش برداشته است..

 اکنون شرکت TMC با تکیه بر ۵ سال تجربه و شناخت بازار جهانی با دفتری در چین، در شهر شانگهای در حال عرضه ماشین آلات صنعتی به بسیاری از نقاط جهان از جمله ایران، کشورهای همسایه و امریکای لاتین می باشد. همچنین TMC، اهتمام خود را در عرضه ماشین آلات چاپ، پس از چاپ، و بسته بندی نیز به کار برده و توانسته است. با جلب اعتماد صنف چاپ و بسته بندی طیف وسیعی از این ماشین آلات را در ایران عرضه نماید.



( Sale ) `s other In qarchak Industrial City