انتخابی که طی فرایندی دو ساله انجام شده است.. در این بازه، تیمی از شرکت Man اوکراین راهکارهای موجود را مطالعه نموده و در پایان راهکار IDMS کمپانی آنتارگیت ( Importer Dealer Management System ) مورد پذیرش شرکت قرار گرفت. راهکاری جامع و یکپارچه با قابلیت پوشش کامل فرایندهای کسب و کار و البته پاسخگویی به نیازهای واردکنندگان و نمایندگیهای وسایل نقلیه و قطعات خودرویی شرکت است.. راهکار انتخاب شده بروی بستر ابر پلت فرم مایکروسافت داینامیکس ۵ پیاده سازی شده و همزمان قابلیت یک ERP و CRM را فراهم آورده است. (
مدت زمان در نظر گرفته شده برای پروژه ماه تخمین زده شده است. و پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد و در ادامه نمایندگیهای شرکت به پروژه اضافه خواهند گردید. در حال حاضر، فاز اول پروژه در آستانه تکمیل قرار دارد و طی آن تنظیمات برای نمونه کار اولیه تکمیل شده و با توجه به این نمونه کار، پروژه اجرا و پیادهسازی خواهد گردید.
از آنجا که رابطهای کاربری پربازدیدترین صفحات هر برنامه میباشند، کاربری آسان، انعطافپذیری و کارآمدتر بودن آن، است.فاده از سیستم را برای کاربران مطلوب تر خواهد کرد. طی این مستند، که در ادامه سلسله مباحث خردهفروشی در داینامیکس ۵ میباشد، تنظیمات ابتدایی این برنامه به منظور پیادهسازی حضورتان معرفی خواهد شد و در ادامه نیز با انواع رابطهای کاربری داینامیکس ۵ آشنا خواهیم شد.
خط تولید مایکروسافت برای داینامیکس متفاوت نمیباشد. فقط اخیرا، مایکروسافت اعلام نموده که نسخه Business edition مایکروسافت داینامیکس ۵ توقف تولید خواهد داشت. ولی همچنان همه منتظر تغییرات در مایکروسافت داینامیکس ۵ و مایکروسافت نَو میباشند و اینکه بهبود آنها به چه سمت خواهد بود .
شرکت هایی که توانایی و ظرفیت ایجاد تغییر در عملیات فعلی خود را داشته باشند و یا نیازمند اداره محصولات بیشتری با امکانات و فرایندهای موجود هستند، می توانند مزایای بیشتری از انجام این ارزیابی دریافت کنند. اگر یک شرکت در مورد آنچه که رقبا برای ارتقاء زنجیره عرضه خود انجام می دهند نیز کنجکاو است.، می تواند از طریق ارزیابی این مساله را یاد بگیرد.