شرکت جک به این محصولات بسنده نمیکند و پا را فراتر میگذارد. سبد محصولاتش را با اضافه کردن خودروهای MPV بزرگتر میکند. خط تولید این خودروهای ون چندمنظوره در ماه مارچ سال راهاندازی شد و به این ترتیب JAC وارد بازار خودروهای سواری و مسافربری شد.
بیمه خودرو به صورت کلی جبرانکننده خساراتی است. که در نتیجه حوادث رانندگی پیش میآیند. این حوادث ممکن است. تصادف، آتشسوزی و سرقت باشد. در این میان، خسارات جانی و مالی که به اشخاصی غیر از راننده مقصر وارد میشود، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار میگیرد. حوادث مربوط به آسیب دیدن خودروی خود هم، در صورتی که جزو موارد تحت پوشش بیمه بدنه باشد، توسط بیمهگذار بدنه، جبران میشود.
تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیونهای سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید میکرد. ولی همیشه به عنوان برند کامیونسازی معروف بود. سال ۸ شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود. کلید این ورود، با اولین سدان، که بینگیو نام داشت خورد. JAC رسماً وارد بازار خودروهای سواری شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل میشد. در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت میکرد.
پس از تولید کامیونهای سنگین، در سال ، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیونهای سنگین ادامه میداد تا اینکه در سال ، اولین کامیون سبک با نام HFC را در خط تولید کارخانه خود قرار داد. این کامیون بسیار باکیفیت و به روز بود و تا کنون بالغ بر ۵ واحد از آن به فروش رفته است.. اینگونه بود که تولید کامیونهای سبک چینی هم در کارخانه JAC کلید خورد.
برای موفق بودن و ماندن در یک بازار رقابتی، مدام باید به فکر تولید محصولات جدید و ایدههای نو باشید. در بازار به شدت رقابتی خودرو، همیشه باید نگاهی به پیشرفت در زمینههای مختلف از جمله طراحی و فنی داشته باشید. خودروسازی JAC در ژوئن سال ۵ مرکز تحقیق و توسعه و طراحی جک- ایتالیا را تأسیس میکند تا بهبودی از نظر طراحی و فنی را در محصولاتش ایجاد کند.