شرکتها برای کارکنان پرشور و باانگیزه ارزش قائلاند. آنها میتوانند الهامبخش همکاران دیگر باشند، اهداف بلندپروازانه و در عین حال قابلدستیابی را تعیین کنند و مشکلات را خلاقانه حل کنند. ابراز اشتیاق خود برای نقش یا مأموریت شرکت به کارفرمایان بالقوه نشان میدهد که شما عضو تیم اختصاصی و ارزشمندی خواهید بود.
لحن و سابقه شرکت، همه چیز را در مورد فرهنگ سازمانی آن به شما نشان میدهد، و سبک نگارش نامه شما را مشخص می کند. به عنوان مثال، اگر تیم کاری آنها از تا نفر تشکیل شده باشد، زبان غیر رسمی مناسبتر خواهد بود. اما اگرشرکت دارای سلسله مراتب بزرگی باشد، بهتر است. در نوشتن نامه از یک روش محافظه کارانه است.فاده کنید.
من مهارتهای ارتباطی قوی دارم که برای موفقیت در رابطه با منابع انسانی ضروری است.. من همچنین دارای مدرک لیسانس منابع انسانی از دانشگاه ایالتی آریزونا هستم. در طول تحصیلاتم، با متخصصان منابع انسانی ماهری کار کردم که دیدگاه و تجربیات خود را با من در میان گذاشتند. برخی از قویترین مهارتهای من عبارتند از تواناییام برای بهبود حفظ کارکنان از طریق بهبود فرهنگ شرکت و توسعه برنامههای آموزشی و تحصیلی برای اطمینان از دسترسی همه کارکنان به اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت و رعایت الزامات قانونی.
قبل از آنکه نامه خود را تمام کنید، از مدیر یا سرپرست مربوطه برای خواندن نامه و در نظر گرفتن شما برای موقعیت شغلی تشکر کنید. قرار است. مدیر یا سرپرست، با وجود مشغله کاری، وقتی را به خواندن نامه یا ایمیل شما اختصاص دهید، به همین دلیل بهتر است. در انتهای نامه از اینکه قرار است. برای خواندن نامه وقت بگذارد، تشکر کنید. به نمونهای از متن تشکر در انتهای نامه درخواست همکاری به انگلیسی توجه کنید. ترجمه آن نیز در ادامه آورده شده است..
یا فرض کنید برای موقعیت یک گارسون درخواست میدهید. در این صورت، شما به دنبال «Restaurant Manager» هستید. اگر بازهم به نتیجه نرسیدید، میتوانید صفحه “Team” را در وبسایت شرکت نیز بررسی کنید. احتمالش بالاست که فرد مناسب را در آنجا پیدا کنید.