سوابق کاری شامل بخشی از رزومه میشود که موفقیتهای کاری و تحصیلی، مهارتها و تجربههای کاری را در بر میگیرد. ارائه خلاصهای از سوابق کاری و تحصیلی مانند مقدمه عمل میکند و توجه کارفرما را به خود جلب خواهد کرد. سابقه کاری معمولاً به طور مستقیم زیر اسم و اطلاعات تماس شما در بالای نامه نوشته میشود. البته نوشتن این بخش کاملاً اختیاری است.، اما میتواند به عنوان روش مهمی برای تأکید بر جزئیات و اطلاعات شخصی به حساب بیاید.
به خاطر داشته باشید که Cover Letter مکمل رزومه شماست، نه جایگزین آن. به این معنی که در هنگام نوشتن Cover Letter شما فقط هر آنچه در رزومه شما ذکر شده است. را تکرار نمیکنید. اگر برای اولین بار است. که یک Cover Letter مینویسید، نوشتن همه اینها ممکن است. بسیار سخت به نظر برسد. هرچه باشد شما احتمالا یک نویسنده حرفهای نیستید. با این حال، مسئله این است. که شما نیازی به خلاقیت یا حتی
ممنون از وقت و توجهتان. من از فرصتی برای است.فاده از تجربه خود به عنوان مدیر اجرایی حسابداری با عملکرد برتر برای ایجاد سرنخهای جدید، شناسایی بازارهای دستنخورده و ایجاد روابط معنادار با مشتری هیجانزده هستم. بیصبرانه منتظر گفتوگو با شما درمورد این فرصت [شغلی] هستم.
کارفرمایان مشتاق نیروهای شغلیِ پرانرژی هستند که قصد و هدف واقعی برای مشارکت در کار دارند. از مسئول است.خدام بخواهید که حیطه وظایف کاری و اختیارات شما را در صورت همکاری مشخص کند. درباره مفید بودن تواناییهای شما برای شرکت، به گفتوگو بنشینید و مفصل درباره آن توضیح دهید و به دنبال بازخورد طرف قابل خود باشید.
برای به حداقل رساندن شک و تردید افراد، باید گفتن «بله» را برای آنها آسان کنید. بهترین راه برای انجام این کار، ارائه یک درخواست ساده و آسان است.. متوجه هستم که میخواهید رزومه شما را بخوانند، نمونه کارهایتان را بررسی کنند و با شما مصاحبه کنند!