در نوامبر نتفلیکس یک ویژگی پخش آفلاین را راهاندازی کرد، به کاربران برنامههای تلفن همراه نتفلیکس در Android یا iOS اجازه میداد تا محتوای دستگاههای خود را با کیفیت است.اندارد یا بالا برای مشاهده بدون اتصال به اینترنت ذخیره کنند. این ویژگی در درجه اول در مجموعهها و فیلمهای منتخب موجود بود و نتفلیکس اظهار داشت که محتوای بیشتری با گذشت زمان توسط این ویژگی پشتیبانی خواهد شد.
در ۸ سپتامبر نتفلیکس اعلام کرد که سرویس DVD-mail خود را به Qwikster تغییر برند میدهد. مدیرعامل رید هستینگز دربارهٔ این تصمیم اظهار داشت که «ما فهمیدیم که پخش جریانی و دیویدی از طریق پست در حال تبدیل شدن به دو کسبوکار کاملاً متفاوت هستند با ساختار هزینههای بسیار متفاوت، مزایای مختلفی که باید متفاوت به بازار عرضه شوند و ما باید اجازه دهیم هر یک بهطور مستقل رشد و کار کنند». همچنین اعلام شد که این سرویس با برند تجاری جدید اجاره بازیهای ویدیویی را اضافه میکند. تصمیم برای تقسیم خدمات بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اشاره شد که این دو وب سایت از یکدیگر مستقل بودهاند (با رتبهبندی، بازبینی و صفهایی که بین آنها منتقل نمیشود) و به حسابهای کاربری جداگانه ای احتیاج دارند. همچنین، دو وب سایت نیاز به اشتراک جداگانه دارند.
در ژوئیه یکی از مشترکان نتفلیکس از این شرکت به دلیل افزایش قیمت شکایت کرد و ادعا کرد که نمایندهٔ پشتیبانی مشتری نتفلیکس در سال به او گفتهاست که تا زمانی که اشتراک خود را بهطور مداوم حفظ کنند، همان قیمت را برای همیشه میپردازند.
در اکتبر نتفلیکس اعلام کرد که در پاسخ به بازخورد مشتری و پس از سقوط تقریباً درصدی قیمت سهام، برندسازی مجدد برنامهریزی شده را کنار گذاشته و سرویسهای پخش دیویدی و پست الکترونیکی هر دو از طریق یک وب سایت، تحت نظر نتفلیکس به کار خود ادامه خواهند داد. نتفلیکس اظهار داشت که در سهماهه چهارم سال ۸٫ مشترک خود را از دست دادهاست - زیانی که تا حدودی به دلیل است.قبال ضعیف از برند تجاری ناموفق بود.
در ژوئیه نتفلیکس کلی بنت - معاون سابق برادران وارنر، معاون رئیس تعاملی، بازاریابی در سراسر جهان را است.خدام کرد تا مدیر ارشد بازاریابی جدید خود شود. این امر همچنین جای خالی مدیر ارشد قبلی لزلی کیلگور که در ژانویه نتفلیکس را ترک کرد، پر کرد.