Chain and hook In Ayene varzan Industrial City ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در نوامبر نتفلیکس یک ویژگی پخش آفلاین را راه‌اندازی کرد، به کاربران برنامه‌های تلفن همراه نتفلیکس در Android یا iOS اجازه می‌داد تا محتوای دستگاه‌های خود را با کیفیت است.اندارد یا بالا برای مشاهده بدون اتصال به اینترنت ذخیره کنند. این ویژگی در درجه اول در مجموعه‌ها و فیلم‌های منتخب موجود بود و نتفلیکس اظهار داشت که محتوای بیشتری با گذشت زمان توسط این ویژگی پشتیبانی خواهد شد.

در ۸ سپتامبر نتفلیکس اعلام کرد که سرویس DVD-mail خود را به Qwikster تغییر برند می‌دهد. مدیرعامل رید هستینگز دربارهٔ این تصمیم اظهار داشت که «ما فهمیدیم که پخش جریانی و دی‌وی‌دی از طریق پست در حال تبدیل شدن به دو کسب‌وکار کاملاً متفاوت هستند با ساختار هزینه‌های بسیار متفاوت، مزایای مختلفی که باید متفاوت به بازار عرضه شوند و ما باید اجازه دهیم هر یک به‌طور مستقل رشد و کار کنند». همچنین اعلام شد که این سرویس با برند تجاری جدید اجاره بازی‌های ویدیویی را اضافه می‌کند. تصمیم برای تقسیم خدمات بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اشاره شد که این دو وب سایت از یکدیگر مستقل بوده‌اند (با رتبه‌بندی، بازبینی و صف‌هایی که بین آنها منتقل نمی‌شود) و به حساب‌های کاربری جداگانه ای احتیاج دارند. همچنین، دو وب سایت نیاز به اشتراک جداگانه دارند.

در ژوئیه یکی از مشترکان نتفلیکس از این شرکت به دلیل افزایش قیمت شکایت کرد و ادعا کرد که نمایندهٔ پشتیبانی مشتری نتفلیکس در سال به او گفته‌است که تا زمانی که اشتراک خود را به‌طور مداوم حفظ کنند، همان قیمت را برای همیشه می‌پردازند.



( Sale ) `s other In Ayene varzan Industrial City