در اکتبر نتفلیکس اعلام کرد که در پاسخ به بازخورد مشتری و پس از سقوط تقریباً درصدی قیمت سهام، برندسازی مجدد برنامهریزی شده را کنار گذاشته و سرویسهای پخش دیویدی و پست الکترونیکی هر دو از طریق یک وب سایت، تحت نظر نتفلیکس به کار خود ادامه خواهند داد. نتفلیکس اظهار داشت که در سهماهه چهارم سال ۸٫ مشترک خود را از دست دادهاست - زیانی که تا حدودی به دلیل است.قبال ضعیف از برند تجاری ناموفق بود.
اعلام همکاری شرکت گوینت پالترو گوپ با نتفلیکس منجر به انتقاد شد و خاطرنشان کرد که این شرکت به دلیل ادعاهای غیرمستقیم در مورد اثربخشی درمانهای بهداشتی و محصولات مورد تبلیغ خود بارها مورد انتقاد قرار گرفتهاست. چندین منتقد است.دلال کردند که اعطای دسترسی Goop به بستر نتفلیکس «برد علم شبه» است..
در ژانویه نتفلیکس گزارش داد که در سهماهه چهارم سال دو میلیون مشتری ایالات متحده اضافه کردهاست که در مجموع ٫ میلیون مشتری جریان ایالات متحده و ٫ میلیون مشتری کل جریان دارند. بهعلاوه، درآمد ۸٪ تا ۵ میلیون دلار برای مدت مشابه افزایش داشت.
برخی از سازمانهای رسانه ای و رقبای نتفلیکس به ندرت و به صورت انتخابی رتبهها و شمار بینندگان خود را منتشر کردهاند. نمونه قابل توجهی از این فیلم شامل فیلم جعبه پرنده است.. یک هفته پس از انتشار، نتفلیکس ادعا کرد که بیشترین رکورد هفت روز مشاهده را در بین فیلمهای اصلی خود با بیش از ۵ میلیون بیننده داشتهاست، اما دادههایی برای تأیید آن ارائه نکردهاست. همچنین مقایسه دقیق موفقیت یک هفته ای آن با یک رویداد مهم فرهنگی مانند
در نوامبر نتفلیکس یک ویژگی پخش آفلاین را راهاندازی کرد، به کاربران برنامههای تلفن همراه نتفلیکس در Android یا iOS اجازه میداد تا محتوای دستگاههای خود را با کیفیت است.اندارد یا بالا برای مشاهده بدون اتصال به اینترنت ذخیره کنند. این ویژگی در درجه اول در مجموعهها و فیلمهای منتخب موجود بود و نتفلیکس اظهار داشت که محتوای بیشتری با گذشت زمان توسط این ویژگی پشتیبانی خواهد شد.