پیش از این، سرویس پخش جریانی حق انتخاب برنامههای تلویزیونی توزیع شده توسط NBCUniversal Television Distribution , Sony Pictures Television و th Century Fox Television را نیز داشت. نتفلیکس همچنین قبلاً حق انتخاب عنوانهای را از The Criterion Collection داشت، اما این عنوانهای از نتفلیکس بیرون کشیده شده و به کتابخانه Hulu اضافه شد. یکی از مهمترین خریدها برای نمایش Breaking Bad، تولید شده توسط تلویزیون Sony Pictures بود. نتفلیکس این حق را پس از فصل سوم نمایش در سال به دست آورد، در نقطه ای که پخش کننده اصلی AMC احتمال لغو نمایش را ابراز کرده بود. سونی، نتفلیکس را وادار کرد تا به موقع سریال Breaking Bad را برای فصل چهارم منتشر کند، که در نتیجه، به دلیل بینندگان جدیدی که قسمتهای گذشته را از نتفلیکس میدیدند، مخاطبان این برنامه را در AMC بسیار گسترش داد و تا زمان فصل پنجم، بینندگان را دو برابر کرد.
در اکتبر نتفلیکس اعلام کرد که در پاسخ به بازخورد مشتری و پس از سقوط تقریباً درصدی قیمت سهام، برندسازی مجدد برنامهریزی شده را کنار گذاشته و سرویسهای پخش دیویدی و پست الکترونیکی هر دو از طریق یک وب سایت، تحت نظر نتفلیکس به کار خود ادامه خواهند داد. نتفلیکس اظهار داشت که در سهماهه چهارم سال ۸٫ مشترک خود را از دست دادهاست - زیانی که تا حدودی به دلیل است.قبال ضعیف از برند تجاری ناموفق بود.
در ژوئن ۸ نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد ویژگی مشخصات مشترک آنلاین خود را از بین ببرد. نمایهها به یک حساب مشترک اجازه میدهند تا شامل چندین کاربر (به عنوان مثال یک زن و شوهر، دو هم اتاقی یا والدین و فرزند) با صفهای جداگانهٔ دیویدی، رتبهبندی، توصیهها، لیست دوستان، نظرات و ارتباطات درون سایت برای هر یک از آنها باشد.
در ۸ سپتامبر نتفلیکس اعلام کرد که سرویس DVD-mail خود را به Qwikster تغییر برند میدهد. مدیرعامل رید هستینگز دربارهٔ این تصمیم اظهار داشت که «ما فهمیدیم که پخش جریانی و دیویدی از طریق پست در حال تبدیل شدن به دو کسبوکار کاملاً متفاوت هستند با ساختار هزینههای بسیار متفاوت، مزایای مختلفی که باید متفاوت به بازار عرضه شوند و ما باید اجازه دهیم هر یک بهطور مستقل رشد و کار کنند». همچنین اعلام شد که این سرویس با برند تجاری جدید اجاره بازیهای ویدیویی را اضافه میکند. تصمیم برای تقسیم خدمات بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اشاره شد که این دو وب سایت از یکدیگر مستقل بودهاند (با رتبهبندی، بازبینی و صفهایی که بین آنها منتقل نمیشود) و به حسابهای کاربری جداگانه ای احتیاج دارند. همچنین، دو وب سایت نیاز به اشتراک جداگانه دارند.
در است.رالیا، نتفلیکس با است.ن، رقیب محلی SVOD که فقط در بازار است.رالیا فعالیت میکند، رقابت میکند و در حال حاضر نتفلیکس را با قیمت ماهانه پایین میآورد در حالی که از محتوای اصلی است.رالیا به عنوان پیشنهاد اصلی خود است.فاده میکند. نتفلیکس در حال حاضر پیشرو قابل توجهی در سهم بازار نسبت به Stan است.، به طوری که در سال به بیش از ٫۵ میلیون کاربر خانگی در است.رالیا رسیدهاست در حالی که Stan در همان مدت به بیش از ٫۵ میلیون کاربر خانگی رسیدهاست. در کشورهای شمال اروپا، نتفلیکس با Viaplay , HBO Nordic و C More رقابت میکند. در