Chain and hook In East of Tehran ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




پیش از این، سرویس پخش جریانی حق انتخاب برنامه‌های تلویزیونی توزیع شده توسط NBCUniversal Television Distribution , Sony Pictures Television و th Century Fox Television را نیز داشت. نتفلیکس همچنین قبلاً حق انتخاب عنوان‌های را از The Criterion Collection داشت، اما این عنوان‌های از نتفلیکس بیرون کشیده شده و به کتابخانه Hulu اضافه شد. یکی از مهمترین خریدها برای نمایش Breaking Bad، تولید شده توسط تلویزیون Sony Pictures بود. نتفلیکس این حق را پس از فصل سوم نمایش در سال به دست آورد، در نقطه ای که پخش کننده اصلی AMC احتمال لغو نمایش را ابراز کرده بود. سونی، نتفلیکس را وادار کرد تا به موقع سریال Breaking Bad را برای فصل چهارم منتشر کند، که در نتیجه، به دلیل بینندگان جدیدی که قسمت‌های گذشته را از نتفلیکس می‌دیدند، مخاطبان این برنامه را در AMC بسیار گسترش داد و تا زمان فصل پنجم، بینندگان را دو برابر کرد.

در اکتبر نتفلیکس اعلام کرد که در پاسخ به بازخورد مشتری و پس از سقوط تقریباً درصدی قیمت سهام، برندسازی مجدد برنامه‌ریزی شده را کنار گذاشته و سرویس‌های پخش دی‌وی‌دی و پست الکترونیکی هر دو از طریق یک وب سایت، تحت نظر نتفلیکس به کار خود ادامه خواهند داد. نتفلیکس اظهار داشت که در سه‌ماهه چهارم سال ۸٫ مشترک خود را از دست داده‌است - زیانی که تا حدودی به دلیل است.قبال ضعیف از برند تجاری ناموفق بود.

در ژوئن ۸ نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد ویژگی مشخصات مشترک آنلاین خود را از بین ببرد. نمایه‌ها به یک حساب مشترک اجازه می‌دهند تا شامل چندین کاربر (به عنوان مثال یک زن و شوهر، دو هم اتاقی یا والدین و فرزند) با صف‌های جداگانهٔ دی‌وی‌دی، رتبه‌بندی، توصیه‌ها، لیست دوستان، نظرات و ارتباطات درون سایت برای هر یک از آنها باشد.



( Sale ) `s other In East of Tehran