Chain and hook In Firozkooh Industrial City ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در نوامبر نتفلیکس یک ویژگی پخش آفلاین را راه‌اندازی کرد، به کاربران برنامه‌های تلفن همراه نتفلیکس در Android یا iOS اجازه می‌داد تا محتوای دستگاه‌های خود را با کیفیت است.اندارد یا بالا برای مشاهده بدون اتصال به اینترنت ذخیره کنند. این ویژگی در درجه اول در مجموعه‌ها و فیلم‌های منتخب موجود بود و نتفلیکس اظهار داشت که محتوای بیشتری با گذشت زمان توسط این ویژگی پشتیبانی خواهد شد.

مدل توزیع نتفلیکس برای فیلم‌های اصلی منجر به درگیری با صنعت فیلم میراث شده‌است. برخی از سینماها از نمایش فیلم‌هایی که توسط نتفلیکس به صورت تئاتری توزیع شده‌است (در درجه اول برای اطمینان از واجد شرایط بودن جوایز) خودداری کرده‌اند، زیرا از پنجره است.اندارد سه‌ماهه اکران سرپیچی می‌کند و آنها را به‌طور همزمان در سیستم پخش خود پخش می‌کند. است.یون اسپیلبرگ، فرماندار شعبه مدیران

در سپتامبر Starz گفتگوها را برای تمدید تنظیم جریان خود با نتفلیکس متوقف کرد. در نتیجه، کتابخانه فیلم‌ها و سریال‌های Starz در ۸ فوریه از نتفلیکس حذف شد. عنوان‌های موجود در دی‌وی‌دی تحت تأثیر قرار نگرفتند و هنوز هم می‌توان آنها را از طریق سرویس پست الکترونیکی دی‌وی‌دی از نتفلیکس دریافت کرد.



( Sale ) `s other In Firozkooh Industrial City