در مارس ۸ قیمت سهام نتفلیکس به بالاترین سطح خود در تاریخ، با ٫۵ دلار رسید و هدف ماهه خود را که ٫ دلار بود، شکست داد و جلسه را با سرمایه میلیارد دلار به پایان رساند که نتفلیکس را با غولهای رسانههای سنتی مانند
انتظار میرود در آوریل نتفلیکس در سهماهه نخست سال ٫ دلار سود بهدست آورد که از درآمد ۵٫ میلیون دلاری برخوردار است.، طبق یک نظرسنجی از ۵ تحلیلگر، در مقایسه با سود قبلی ۵ از درآمد ٫ میلیون دلاری، افزایش چشمگیری داشتهاست.
در ژانویه ۸ این شرکت از میلیارد دلار سرمایه بازار عبور کرد و به بزرگترین شرکت رسانههای دیجیتال و سرگرمی در جهان تبدیل شد، بزرگتر از هر شرکت رسانههای سنتی به جز AT&T , Comcast و Disney و ۵ امین شرکت تجاری عمومی بزرگ در شاخص S&P ایالات متحده شد.
ظهور نتفلیکس بر نحوه تماشای محتوای تلویزیونی توسط مخاطبان تأثیر گذاشتهاست. مدیر عامل نتفلیکس، نیل هانت خاطرنشان میکند که اینترنت به کاربران امکان تماشای نمایش با سرعت خود را میدهد. نتفلیکس به سازندگان محتوا اجازه دادهاست از فرمتهای سنتی که اسلاتهای زمانی دقیقه ای یا دقیقه ای را هفته ای یکبار مجبور میکنند، دور شوند، که به گفته آنها به آنها برتری بیشتری نسبت به شبکهها میدهد. مدل آنها بستری را فراهم میکند که امکان پخش زمانهای مختلف در هر قسمت را براساس یک داستان روایت میکند، از یک هفته به هفته تکرار میکند و تصور مشخصی از «فصل» ندارد. این انعطافپذیری همچنین به نتفلیکس اجازه میدهد تا زمانی که مخاطبان خود را پیدا نکند، یک نمایش را پرورش دهد، برخلاف شبکههای سنتی که اگر نتواند رتبههای ثابت را حفظ کند، به سرعت نمایش را لغو میکنند.
از اکتبر نتفلیکس رسماً از زبان برای اهداف رابط کاربری و پشتیبانی مشتری پشتیبانی میکند: عربی (استاندارد مدرن)، چینی (ساده شده و سنتی)، کرواتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، نروژی (بوکومل)، لهستانی، پرتغالی (برزیلی و اروپایی)، رومانیایی، روسی، اسپانیایی (کاستیا و آمریکای لاتین)، سواحیلی، سوئدی، تایلندی، ترکی و ویتنامی.